Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amazon sender dine varer med droner!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er så mega fedt.

Jeg gælder mig til fremtidens transport middel. Så snart Amazon har succes med det, så følger en masse webshops nok med (:

Fantastisk. (: 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ville da være fantastisk, men der er bare så mange "men'er" og "hvis'er" forbundet med ide'en, at den aldrig bliver ført ud i livet.
 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Jan. Det er spændende hvad droner kan bruges til i fremtiden. Jeg skrev nogle få linier om droner på min blog for et par uger siden.

Der er nævnt nogle eksempler på hvor droner bruges eller er forsøgt brugt. Eksempelvis har Dominos Pizza i England arbejdet med levering af pizza med droner.

http://www.koudahl.dk/dronerne-kommer/

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Super spændende initiativ fra Amazon. Desværre er det nok ikke noget, der bliver aktuelt i Danmark på grund af de meget strikse regler vi har for droneflyvning. Eksempelvis må en drone ikke flyve 150 meter indenfor bymæssig bebyggelse :)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er mange f.eks. vejr, batteri på maskinen, store pakker osv. Men der hvor du tager fejl er at det aldrig bliver ført ud i livet. Der var mange men'er hvis'er med googles selvkørende bil. Den blev ført ud i livet. Sådan er med næsten alt ''ny'' teknologi.

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad står sådan en fætter i nu om dage? Den behøver ikke at være så stor, da den kun skal flyve med CD'er Skype-BigSmile

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart tror jeg ikke det er noget der bliver ført ud i livet af Amazon. Tror mere på at det et PR stunt fra deres side.

Det skal dog siges at jeg synes ideen er super, hvis man får styr på alt det praktiske :)

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

@Fjollert: Den Amazon flyver med ligger nok i prisklassen 50.000 DKK, hvis du skal have noget tilsvarende. Men hvis du gerne vil have én, der bare skal kunne transportere CD'er, så kan du godt få noget fornuftigt til 15.000 DKK. Du skal selvfølgelig være opmærksom på, at man aldrig vil kunne føre lignende koncept ud i livet i Danmark på grund af de regler vi har. :)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først når batteriner holder til mange KM og først når det ikke tager en EVIGHED at oplade dem, så bliver en succses.
Derudover kan et andet problem lynhurtigt opstå: Hacking og Hijacking af droner. Hvis hacker kan Hijacke militær og politi droner i luften (Sket i USA), kan disse "civile" droner sagtens hackes og så der godt nok mange der skynder sig væk fra det og aktiemarked for droner vil sikkert falde

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)