Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud - Har du brug for en hjemmeside eller driller WP?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! 

Hvis du ikke har brug for en hjemmeside, vil have hjælp til SEO eller har problemer med WP, så skal du ikke spilde din tid her. 
- Hvis du derimod passer til en af de ovennævnte, så vil jeg meget gerne hjælpe dig! 

Jeg er en relativ ny webudvikler og er selvudlært, men jeg har alligevel nået at få en masse erfaringer. Derfor er jeg et godt bud på en webudvikler til dig og din virksomhed

Jeg kan nemlig give din virksomhed et såkaldt smukt visitkort på nettet, der udstråler professionalisme til en pris fra 2999 kr. ekskl. moms (Åbningstilbud)

Jeg kan også hjælpe med SEO og få din virksomhed til at være mere tydelig på Google og højere i rang (Pris afgøres inden)

Jeg kan også løse de små problemer, der opstår i WP, så du ikke skal bruge en masse tid på det (Jeg udfører arbejdet, og du betaler kun for den effektive tid)

Jeg bygger mit samarbejde på tillid og gennemsigtighed. - Der er intet skjult, og man må hellere end gerne stille spørgsmål - Jeg modtager først betaling når arbejdet er udført. 

I kan læse mere her: NikWEB.dk 

Fortsat god dag til alle! 
Mvh Niklas Andersen 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59

En tilføjelse efter en henvendelse: 

Åbningstilbuddet gælder til og med d. 31 dec., så hvis du kontakter mig inden da, vil du have nedsatte priser.
Derefter (fra 1. jan 2014) vil priserne stige til de overstregede på min hjemmeside.

Håber på at høre fra dig, og stil gerne spørgsmål,
Mvh Niklas Andersen

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 18:02

Er lige nysgerrig: Hvad lavede du for B&O? Det virker lidt spøjst at de ville kontakte en selvlært 3.G'er.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt