Hejsa! Hvis du ikke har brug for en hjemmeside, vil have hjælp til SEO eller har problemer med WP, så skal du ikke spilde din tid her. Jeg er en relativ ny webudvikler og er selvudlært, men jeg har alligevel nået at få en masse erfaringer. Derfor er jeg et godt bud på en webudvikler til dig og din virksomhed. Jeg kan nemlig give din virksomhed et såkaldt smukt visitkort på nettet, der udstråler professionalisme til en pris fra 2999 kr. ekskl. moms (Åbningstilbud) Jeg kan også hjælpe med SEO og få din virksomhed til at være mere tydelig på Google og højere i rang (Pris afgøres inden) Jeg kan også løse de små problemer, der opstår i WP, så du ikke skal bruge en masse tid på det (Jeg udfører arbejdet, og du betaler kun for den effektive tid) Jeg bygger mit samarbejde på tillid og gennemsigtighed. - Der er intet skjult, og man må hellere end gerne stille spørgsmål - Jeg modtager først betaling når arbejdet er udført. I kan læse mere her: NikWEB.dk Fortsat god dag til alle! |
En tilføjelse efter en henvendelse:
Åbningstilbuddet gælder til og med d. 31 dec., så hvis du kontakter mig inden da, vil du have nedsatte priser.
Derefter (fra 1. jan 2014) vil priserne stige til de overstregede på min hjemmeside.
Håber på at høre fra dig, og stil gerne spørgsmål,
Mvh Niklas Andersen