Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Brevkassen har video-åbent!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle!

Vores SEO brevkasse har video-åben i dag! 

Så send jeres SEO spørgsmål, også besvare jeg det den med en video! http://www.riveronline.dk/brevkassen (Brevkassen er PT død, jeg arbejder hårdt på det) Send en mail til es@riveronline.dk med spørgsmål i stedet for TAK!

Håber på en masse gode spørgsmål. Så finder jeg et eller to eller flere, jeg besvare med video.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:32

Jeg kunne godt tænke mig at der blev kigget i spåkuglen og spået om "fremtidssikret" seo. 

For kort tid siden var det "nok" at lave ankertekster med ens keywords - dét kunne google godt lide Smile Nu bliver Far Google sur hvis ankerteksten ikke varierer nok Sad

Dvs. det er en DÅRLIG investering at bruge 50.000 på seo der virker i dag, men ikke om et år....

Hilsen Morten

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:40

Hej Morten!

Godt spørgsmål, men når jeg tænker video, så tænker jeg mere, noget man vil have vist, live :-) 
Jeg HAR kigget i min spå-kugle, og hvis du stikker mig din mail, så sender jeg hvad den sagde til mig :-) 

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 19:08

Internexus:

Hej Morten!

Godt spørgsmål, men når jeg tænker video, så tænker jeg mere, noget man vil have vist, live :-) 
Jeg HAR kigget i min spå-kugle, og hvis du stikker mig din mail, så sender jeg hvad den sagde til mig :-) 

hvorfor ikke bare dele det med os alle her i tråden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)