Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.NU Domænenavne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan slå op, hvilke .nu domænenavne der i brug eller som er købt?
Jeg har i gang med at prøve at sælge legetøj over Internet hvor firmaet hedder Fairplay

Der har jeg købt disse to navne
www.fairplaydanmark.dk

www.fairplay.nu

Jeg er i tvivl om hvad jeg skal bruge, kan folk finde ud af at bruge de .nu navne? giv lidt feedback på hvikel navn du tror vil fungerer bedst.

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:16

Det navn du markedsfører mest, men generelt vil jeg sige at jo kortere jo bedre, men du kan nemt risikere at blive blandet sammen med fairplay.dk 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22

Du kan ved GratisDNS slå .nu domæner op. Der kan du så se om de er køb eller ledige.

Om folk kan finde ud af at gå ind på en hjemmeside der ligger på et .nu domæne fremfor et .dk domæne tror jeg ikke er det store problem. Hvis du vil benytte .nu domænet, kan du jo altid blot sætte dit dk domæne til at pege over på .nu domænet. Så er du helt sikker på folk ender det rette sted.

Dog tror jeg at dk domænet har en vis effekt. Når folk høre om det forbinder de det straks med et dansk firma, og på den måde har folk måske ikke så mange skrubler ved at købe vare på internettet, selvom det jo lige har været oppe og vende med udenlanske firmaer der benytter dk domæner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27

aha, jeg havde ikke lige set at dit dk domæne samt nu domæne ikke var identiske.

For jeg kan kun tilslutte mig den anden kommentar, at jo korterer domæne, des bedre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)