Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har brug for hjælp til at få markedsført mine produkter og få delt min hjemmeside. Eftersom jeg er ny i branchen, ved jeg ikke helt hvad jeg kan gøre og vælger derfor at spørge på Amino. Jeg har for et par eller 3 uger siden startet min egen hjemmeside op under navnet TradeForYou hvor vi sælger bl.a. tøj, smykker sko mm. (Link til hjemmesiden http://tradeforyou.bigcartel.com/)
Har i nogle gode råd til at få sat mit projekt igang, hvordan jeg får markedsført mine produkter og får delt hjemmesiden? :-)
Tak på forhånd
- Martin Westberg 

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Crunch I/S Skrevet kl. 21:11

Hej Martin,

for det første vil jeg lige sige, super fed hjemmeside. Jeg synes den er rigtig god og stilren, nem at overskue.

Med hensyn til markedsføring af dine produkter:
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad dit Budget er, men facebook annoncer virker, og der kan du målrette den målgruppe du har.

Der kan du også sætte et loft på hvor meget du vil budgettere med per dag.

Derudover, for at få trafik ind på din hjemmeside, bør du sætte dig ind i hvordan du bedst muligt kan SEO optimere din hjemmeside, så du får den højt op på google.

Det er også en god ting med mund til mund princippet, hvilket vil sige at personer begynder at tale om dine produkter. Du bør derfor være god til at benytte dig af dit netværk og få personer til at tale åbenlyst af din side og produktet.

Personer er normalt altid nysgerrige, derfor når de har hørt personer tale om siden vil de gå ind og checke den, muligvis ikke købe noget, men fortælle deres venner og bekendte om denne side.
Og forhåbentlig generere køb langsigtet.

Man skal også tænke frem af, det kan godt være at der ikke kommer så mange køb til at starte med, det kan tage tid at skabe et netværk og loyale kunder.

Jeg har set at du har en facebook page til virksomheden, det er også vigtigt at du skriver indlæg til den en gang imellem så der sker noget.
Det samme kan du gøre på de andre sociale medier.

Jeg synes det er fedt at du er begyndt med in egen virksomhed, og jeg vil hjælpe dig lidt på vej ved at like din facebook side, så mit facebook netværk også ser at denne side eksisterer.

Men held og lykke med din virksomhed.

Tilmeldt 30. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:16

Tusind tak for svaret og ikke mindst dit like på min side, det er en kæmpe hjælp og nogle gode råd til at få promoveret og skabe trafik på min hjemmeside! :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)