Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre mulighedder end adwords??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ulstrup Bygade 3a
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Fra  i-stampe Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Hej har lige oprettet en ny webshop "i-stampe.com", samt en adwords annonce.

Jeg har sat maks budgettet på 10 kr. om dagen på min adword annonce. Hvert klik koster ca. 2,3 kr. 

Det svarer til der kun kan trykkes 4 gange om dagen. Det synes jeg er lige i over-

kanten, så jeg tænkte om der var en billigere løsning til at komme frem på google

Jeg sælger iPhone covers, som er en hård branche med mange udbydere.

Hvis i kender andre muligheder, så skiv venligst en kommentar.

Hilsen Andreas Stamppe

I-STAMPE.COM

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:28

Hej Andreas

Jovist, der er SEO. Som er de organiske resultater. Et maks budget er godt nok lige lovligt lidt :)

Du er trådt ind i en branche, som er stop mættet, og du tilbyder intet unikt. For at det kan lade sig gøre at du sælger røven ud af bukserne, så skal du have et meget stort markedsføringsbudget, hvilket jeg ikke regner med at du har :-)

Men SEO er bestemt vejen frem for dig.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når der er meget konkurrence, er der mange søgninger på de ord man selv satser på. Det giver en grim klikpris. Dine muligheder er som der bliver nævnt, SEO, hvor du får organisk besøgende, eller du kan finde long-tail keywords med færre søgninger, men som oftest er langt billigere. Disse er også nemmere at ranke på organisk.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ulstrup Bygade 3a
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Fra  i-stampe Skrevet kl. 22:59

Hej

Tak for svaret! :-)

Hvordan tilmelder man sig SEO? 

Hilsen Andreas Stampe

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 23:18

Hej Andreas

SEO, er optimering af udvalgte søgeord, og optimering af hjemmeside.
Det er ikke noget man tilmelder sig, det er en længere varende process.

Hvis du ikke selv har styr på det, så hyr et firma til at varetage dit SEO, dette kan god være en dyr fest, og en jungle at finde rundt i.
Jeg kan forstår dit markedsføringsbudget ikke er det største, så det kunne være du skulle sætte dig ind i SEO, da små ting også kan have en betydning.

Ellers snup fat i Emil Blücher her fra Amino, han er skide dygtig til SEO.  

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 23:27

Hvis vi går udfra at du har styr på de basale søgeordstyper i din konto og kampagne opsætningen, vil jeg mene at du over sigt godt kan få klik prisen ned. Især fordi du skriver at du lige er startet. Har du nu husket at justere din Adwords konto ift mobilbud, negative søgeord, google plus konto og evt. et telefon nummer? En google map etikette vil også være lækkert.... Tjek løbene din QS, og få denne del også trimmet løbene med de søgeord der evt. måtte trække denne del ned....

Kan se, at nogle af dine konkurrenter på Adwords delen mangler en del af de ovenstående elementer.

Ellers skal du give dig i kast med google merchant PLA annoncering. Kan godt se at søgeordet Iphone kan give kompleksiteter, men vær lidt kreativ så vil du opnå nogle gode klikpriser.

Vh

Dennis

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 23:43

Men ok.... var lidt for hurtig. Har været inde på din side, og der er altså nogle basale optimerings ting du skal starte med, inden du kaster sedler efter google. Billeder (simpelthen for sløret og giver et dårligt indtryk), flere danske tekster, baggrund (den er for mørk, 90' agtig), at kunne klikke på forside produkter osv osv...

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 00:17

Få helt styr på din sides design, funktionalitet osv. Sæt dig så ned og lær om SEO fra bunden, så er du rustet til at lave en hel del af arbejdet selv - det kan lade sig gøre at flytte en side mange pladser ved egen indsats. :)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 23:38

Hej Andreas, det er en hård niche du har valgt, og du må starte med at finde ud af, hvorfor man skal købe hos dig istedet for hos konkurrenterne. Derefter skal du arbejde på at få trafik til sitet, hvor seo er det mest oplagte, når du nu ikke har et budget. 1) Optimér dine eksisterende sider ifht Google 2) få lavet noget indhold som andre ønsker at dele. 3) push dit indhold. Der er masser af steder at hente info om hvordan du gør. Start evt med Googles egen guide og bliv klogere om seo på moz.com

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor overhovedet bruge en eneste krone på Adwords når shoppen kun er 20% færdig?

Halvdelen af shoppen er på engelsk, der mangler adresseinformationer, tjek-ud processen er en mindre katastrofe i forhold til at lave en enkel og overskuelig process hvor man aldrig er i tvivl om næste skridt, dine produktbilleder er brandet med sunsky-et-eller-andet, etc, etc, etc.

Enten skal du lave shoppen ordentligt eller også er det bedre at lade være.

Du kan gøre nok så meget for SEO´en, og blive bedre til AdWords, men det nytter ikke når man har en shop der ikke konverterer.

Sådan en shop kan måske gå hvis man er i en niche hvor man er den eneste på markedet og folk kender dig i forvejen, men du har valgt at starte op i et marked der er OVERMÆTTET med shops allerede, og så skal man altså være skarp hvis man vil lave andet end underskud.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)