Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webhosting til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort sagt - hvem har den bedste service angående hosting af prestashop.

Jeg har været hos meebox i et stykke tid, men jeg kan ikke leve med alle de problemer mere.

Jeg leder efter et sted, hvor prisen og service er i takt. Så unoeruo til 9 kr. er ikke det mest optimale :)

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 22:17

Hej Alexander,

Hos Quality Partner IT har vi adgang til servere hos Zitcom-gruppen hvor vi kan hoste alle former for websites, webshops og spil.

Jeg er desværre ikke den store teknikker, men min kompagnon Peter ved virkelig meget om det.

Det jeg ved er at jeg har hosted mig og min kærestes shop der, og den har kørt upåklageligt! Du kan se den på www.billigedyreartikler.dk. 

Du må endelig vende tilbage her, i en besked eller på mail: it@qp.dk - så finder vi et godt tilbud. Det koster ikke 19 kr., men heller ikkke 299 kr. Smile

God aften til dig,

Steffen

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:46

Jeg rykkede flr noget tid siden 2 sites fra meebox til webhosting.dk deres server kører super hurtigt.

Det var dog inden meebox opdaterede php på deres servere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:35

Alexander:
Kort sagt - hvem har den bedste service angående hosting af prestashop.

Når du skriver service? Hvad mener du så mere specifikt. Er det oppetid, svare på generelle support spørgsmål - eller support spørgsmål der kun gælder for Prestashop? 

Jeg har selv benyttet - dog ikke til Prestashop - http://www.rochenhost.com/ - og har været godt tilfreds. De har servere i US og UK. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)