Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Filmklip – gerne taget med telefonen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ønsker mig filmstumper fra trafikken alle andre steder i dk. end Aalborg. Jeg laver undervisnings-lektioner i min køreskole, og det er lidt for ensformigt med billeder udelukkende fra Aalborg. De bedste billeder får jeg når jeg tager videoklip med telefonen stablet op i forruden af bilen (venstre side – så det føles naturligt for eleven at se). Hvis du gider snuppe et videoklip til mig, når du alligevel kører – hvor du nu kører, så vil jeg være lykkelig for at modtage det. Jeg fisker ikke efter gratisservice, og jeg fisker heller ikke efter henvendelser fra firmaer, som vil sælge mig en proff løsning. Det jeg ønsker mig er en stak simple videoklip taget af almindelige folk, som kører almindelige ture uden for ”mit pastorat” så jeg får noget nyt at klippe enkeltbilleder ud af. Ikke gratis, og ikke dyrt. Jeg tænker ikke på specielle opstillede situationer – bare alm. trafik på alm. veje.

M.v.h. Lone

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:40

Håber der er mere held på denne tid af døgnet?

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 00:01

Hej Lone, 

rigtig god idé at skaffe flere videoklip!

Jeg må desværre (Sad) ikke køre bil endnu, men har en fader der kører på tværs af Lolland dagligt, så ser da lige om jeg kan få ham til at filme sin vej. 

Har du evt. en mail jeg kan skrive på? 

Held og lykke med det! :)  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:05

Hej Lone

Jeg ligger inde med en række billeder af hele A7 i Tyskland. Der er taget ét billede pr. minut - tanken var egentlig at klippe dem sammen til en film i forbindelse med et projekt, jeg kørte, men det blev ved optagelseren.
Jeg har også nogle tilsvarende billeder fra noget bjergkørsel i Østrig.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:24

Tak for svar.

Hvis nogen har klip til mig, så tror jeg det nemmeste vil være, at jeg giver vedkommende et link til min skydrive eller dropbox. Videoklip via mail kan måske gå hen og blive tungt at sende.

MEN - min mailadresse: mc@loneginnerup.dk

Og jeg vil blive så glad for hvert eneste klip jeg måtte få.  På forhånd mange mange tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)