Hej herinde Vi overvejer nyt regnskabsprogram for at få lidt bedre overblik i vores firma med 4 webshops. Jeg kan rigtig godt lide at e-conomics har integration med Magento, MEN.... Der er simpelthen SÅ mange apps, og 49kr her og 149kr der ekstra om måneden, så løber det hurtigt op synes jeg. Derfor: Hvilke apps bruger du/i til webshoppen? Jeg forestiller mig at det er godt med: - Indskanning - SmartWeb Shop - og garanteret en masse andet... Så.... hvad ender jeg op med at betale om måneden?? :) Hilsen Morten |
Hej Morten
Jeg bruger selv e-conomic for en fysisk butik jeg bogfører for, så lige præcis med en webshop kan jeg ikke svare dig helt på.
Først og fremmest tror jeg næppe du kan holde dig under de 2000 posteringer som small-pakken indeholder.
Indscanningsmodulet vil du også blive glad for - det fungerer bare rigtig godt.
Det ser ud som du har to forskellige butikker. Derfor kan du måske overveje tillægsmodulet Dimension, (så kan du fordele dine posteringer efter afdeling)
Lagerstyring har jeg ikke erfaring med, så der må vi vente på andre svarer.
Tillægsmodulerne Anlægskartotek og periodisering kan du sagtens spare. Disse effektiviserer blot din bogføring betragteligt. Jeg bruger selv begge dele og er meget tilfreds.
Alt i alt. Ja, e-conomic bliver dyrt når man vil gøre nytte af alle funktionaliteterne, men man må give dem at det altså er pengene værd. I hvert fald i mine øjne. Det virker bare!