Jeg er i gang med et spændende projekt hos en håndværker virksomhed. Vi skal have udviklet et "formular" via en webside, hvor potentielle kunder indtaster forskellige oplysninger om mål, størrelse, antal, m.m. Alt afhængig af hvad de indtaster, ændrer formularen sig løbende, hvilket betyder at den er ret dynamisk.
Dette kræver noget udvikling, men det er ikke så kompliceret igen (læs: håndværkervirksomhed), men det skal udvikles på en platform der hele tiden kan ændres på ift den udvikling virksomheden gennemgår.
Jeg vil gerne vide om der er nogle der har erfaringer med dette? Og hvis ja, hvilken platform anbefales der?
Lad være med at prøve sælge mig løsningen - hvis du giver mig værdi først og dine erfaringer, så hører du med garanti fra mig i søgningen om at finde den rigtige til jobbet... :)
Hvis jeg var jer, ville jeg vælge et standard CMS som WP, Joomla eller noget i den retning. Det giver en platform, hvor i får alt det basale forærende, løbende opdateringer og muligheder. Hvis i vælger et "lille cms" system, eller en egen udviklet løsning, så vil i på et tidspunkt rende ud i, at platformen ikke er tidsvarende, og det kan være svært/dyrt at finde folk til at vedligeholde applikationen.
Hvis i vælger et standard CMS system, så er der 100+ firmaer og personer der fremad rettet kan hjælpe med jeres tilretninger, selv om den oprindelige programmør ikke lige har tid, er for dyr, eller hvad ved jeg...
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk
Den fremtidige udvidelse af systemet kan man håndtere ved hjælp af specialdesignede indtastningssider, som kunden selv kan finde ud af at bruge, og som tager hånd om fejlindtastning osv.
Selve datasættet gemmes bedst og billigst i MySql-database, hvilket meget passende også benyttes af WP.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Jeg kender ikke WP, men jeg har haft flere sider i Joomla og det kan anbefales, hvis du har brug for hjælp, kan Mediastyle stærkt anbefales, de kan Joomla 110 % og laver det man beder om første gang...nemt :-)