Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skal der udvikles....men på hvilken platform vil du anbefale?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er i gang med et spændende projekt hos en håndværker virksomhed. Vi skal have udviklet et "formular" via en webside, hvor potentielle kunder indtaster forskellige oplysninger om mål, størrelse, antal, m.m. Alt afhængig af hvad de indtaster, ændrer formularen sig løbende, hvilket betyder at den er ret dynamisk.

Dette kræver noget udvikling, men det er ikke så kompliceret igen (læs: håndværkervirksomhed), men det skal udvikles på en platform der hele tiden kan ændres på ift den udvikling virksomheden gennemgår.

Jeg vil gerne vide om der er nogle der har erfaringer med dette? Og hvis ja, hvilken platform anbefales der? 

Lad være med at prøve sælge mig løsningen - hvis du giver mig værdi først og dine erfaringer, så hører du med garanti fra mig i søgningen om at finde den rigtige til jobbet... :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis jeg var jer, ville jeg vælge et standard CMS som WP, Joomla eller noget i den retning. Det giver en platform, hvor i får alt det basale forærende, løbende opdateringer og muligheder. Hvis i vælger et "lille cms" system, eller en egen udviklet løsning, så vil i på et tidspunkt rende ud i, at platformen ikke er tidsvarende, og det kan være svært/dyrt at finde folk til at vedligeholde applikationen.

Hvis i vælger et standard CMS system, så er der 100+ firmaer og personer der fremad rettet kan hjælpe med jeres tilretninger, selv om den oprindelige programmør ikke lige har tid, er for dyr, eller hvad ved jeg...

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil  også anbefale et CMS-baseret system som f.eks. Wordpress til at bære opgaven.

Selve delen med formularen slipper du næppe for at lave fra bunden, og det vil være smartest hvis det sker uden at siden hele tiden skal reloades.

Dette kan ordnes med javascript og ajax.

Den fremtidige udvidelse af systemet kan man håndtere ved hjælp af specialdesignede indtastningssider, som kunden selv kan finde ud af at bruge, og som tager hånd om fejlindtastning osv.

Selve datasættet gemmes bedst og billigst i MySql-database, hvilket meget passende også benyttes af WP.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:53

Tak for dit svar, Jan.

Det er ikke et overraskende svar og noget tyder på at du har forstand på det.

Er det noget du selv laver eller hvem vil du anbefale?

Jeg vil godt komme med en projektbeskrivelse til de rigtige... :)

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 08:44

Jeg kender ikke WP, men jeg har haft flere sider i Joomla og det kan anbefales, hvis du har brug for hjælp, kan Mediastyle stærkt anbefales, de kan Joomla 110 % og laver det man beder om første gang...nemt :-)

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)