Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om troværdighed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vores side har været oppe og køre i nogen dage nu, og vi har, via annoncer, fået en række besøgende
Vi køre et konkurrence site, hvor man kan deltage i konkurrencer hver uge. Ud af de besøgende vi har fået (132) er det kun 5% som har deltaget i konkurrencen. I vores annoncer er vi hud ærlige, men alligevellet falder de fra?

Vi har selv kigget siden godt igennem, og vi mener selv, at den virker troværdig. Men der kan være noget vi har overset, og derfor vil vi blive glade, hvis du vil tag dig tid til, at se om du finder noget mistænkeligt/utroværdigt ved siden.

Der er tale om siden Prip-Linulf DOT dk

Tak! 

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 28. Aug 13
Skrevet kl. 13:35

Slet ingen inputs?

Tilmeldt 27. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:37

Fem procent lyder hæderligt, synes jeg.

I øvrigt var jeg ved første øjekast lidt i tvivl om, hvor jeg skulle trykke for at komme videre. Svarene bør være knapper, så det er tydeligt, at de er call to actions.

Du bør heller ikke bede brugeren om at udfylde så mange informationer, når de vil deltage. Emailadresse må være nok.

Tilmeldt 28. Aug 13
Skrevet kl. 15:14

Mange tak!

Dog er jeg ikke enig i, at 5% er meget, hvis man tænker på, at der har været så mange besøgende.

Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:27

Milos:

Dog er jeg ikke enig i, at 5% er meget, hvis man tænker på, at der har været så mange besøgende.

Det er vigtigt at sitet er overskueligt og kun indeholder relevante informationer, billeder osv.

Personligt synes jeg at jeres site er forvirrende. Mine øjne hviler ikke noget sted.

Den tynde, sorte font passer dårligt og kan være svær at læse visse steder. Skift baggrund eller font.

Gør jeres knapper til sociale medier mere synlige. Jeg opdagede dem først efter et par minutter på sitet.

De 2 knapper med svarmuligheder har for dårlig kontrast. Gør dem mere tydelige end de er (ikke samme farve som baggrunden).

Sæt jeres e-mail ind i headeren på siden, så den ikke kun er at finde i bunden. Den skal være synlig i toppen.

Jeg håber at det kan bruges.

Mvh Jens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)