Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til besvarelse af e-mail

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Har ligge fået denne e-mail og er lidt i tvivl om jeg bør sende denne direkte i papirkurven (som jeg gør med så meget andet spam) eller og dette kan være en reel henvendelse. Selv opfatter jeg det som spam, men er alligevel lidt i tvivl.

På forhånd tak for hjælpen!

Hilsen Christina

(This is a very important case, so please transfer this email to your CEO or Principal. Thanks a lot.)

Dear CEO/Principal,

This is Nicholas Lee---Senior Consultant of domain name registration and solution center in China. Here I have something to confirm with you. We formally received an application on November 26, 2013. that a company claimed "REANLCENCE LTD" were applying to register "
nordq" as their Network Brand and some "nordq" Asian countries top-level domain names(in、hk、tw etc) and China (CN) domain names through our firm.

Now we are handling this registration, and after our initial checking, we found the name were similar to your company's, so we need to check with you whether your company has authorized that company to register these names. If you authorized this, we would finish the registration at once. If you did not authorize, please let us know within 7 workdays, so that we could handle this issue better. After the deadline we will unconditionally finish the registration for "REANLCENCE LTD". Looking forward to your prompt reply.

Best Regards,

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09

Brænd, drukn, myrd!!! Skype-Angry

Fra Odense
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:21

Hej Christina,
Det er helt klart et forsøg på scam.

Du kan læse mere om det her - der er mange andre der har modtaget lignende mails, deriblandt mig selv.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 18:55

Tak. men hvad får de ud af det??

Jeg har fået endnu en engelsk mail fra en der skriver at han har set mit opslag her på Amino og han skriver en lang lang mail om at han også har fået denne mail og sender nogle links osv. og at det måske bare er snyd osv osv. 

Sidder disse folk og overvåger vores computere og ser alt hvad vi laver og skriver?

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:53

nej de satser på at lokke oplysninger ud af dig - navn - adresse - bankkonto som de så behøver som garanti for at - og og

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)