Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

optimering og adwords

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vist nok kommet til at starte denne tråd på et forkert sted, dette steder nok mere korrekt, jeg beklager meget!

jeg var på amino seminar fredag og fik flere fif, men jeg kender ikke løsningerne på opgaverne!

da jeg som så mange andre på seminaret har en hjemmeside med salg, som jeg gerne vil have fremmet, var noget af det jeg bed mærke i, de råd om hvordan man fik en højere score hos Google uden at jeg helt forstod alt.

et af de råd der blev givet var at man skulle lave et indlæg og ligge det på nettet..men hvordan?..misforstå mig ikke , jeg kan svare og skrive hvis nogen spørger..men hvordan opretter man en tekst og "ligger" den på nettet...den må vel have en adresse..??

der blev nævnt communities som et godt sted at gøre sig synlig, er der nogen der kender et godt sted man kan lede for at finde et communitie der indeholder lige det jeg/du har brug for ..en "telefonbog"??

hvis der er nogen der kan huske indlæg og svar omkring optimering og adwords, og hvordan man implimentere og arbejder med disse emner villle  det være herligt

det kunne være rart at holde denne tråd på spørgsmål/svar omkring Mikkel de Mib og Gullaksen indlæg på dette seminar, som forøvrigt var særdeles spændende, men for h...... hvor gik det stærkt!

mvh jan  og tak for en godt seminar

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:08

Hej Jan.

Vedr. adwords, så kan du kigge lidt på adwords FAQ, hvor jeg har samlet lidt tips og tricks.

Det nogen omtaler vedrørende at lægge tekster på nettet for at tiltrække flere besøgende kan være blogs eller som min adwords portal. Hvis vi tager udgangspunkt i min portal, så er den optimeret så godt som muligt til SEO, og teksterne skulle gerne afspejle spørgesætninger, som interesserede kunne søge på i Google.

Nu ved jeg ikke, hvad du handler med, men sådan en FAQ - løsning kan bruges til at hjælpe dine kunder med alt indenfor produktvejledning, betalingsbetingelser, garanti, købsvejledninger, montagevejledninger etc etc.

Alt denne tekst kan bruges til at tiltrække besøgende til FAQ´en, som herefter kan kanaliseres til en webshop via banners eksempelvis.

Ellers er der Amino, hvor du via dine indlæg kan findes på google og på den måde kanalisere flere besøgende til din hjemmeside.

Men held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:42

jan nordisk handelshus:

der blev nævnt communities som et godt sted at gøre sig synlig, er der nogen der kender et godt sted man kan lede for at finde et communitie der indeholder lige det jeg/du har brug for ..en "telefonbog"??

Amino er et glimrende community hvor du kan skrive om det dit firma arbejder med, du skal bare sørge for at du laver et link til dit firma i stil med Nordisk Handelshus of så skal du nok lige få fjernet 95% af din kildekode det giver ikke noget at skrive 1000 søgeord i head.

Din brug af noframes er også spildt da det aldrig kan være nok til at skaffe dig kunder, men kan få dig fjernet fra søgemaskinerne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)