Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af internetbutik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg kunne godt tænke mig at åbne en internet butik.

Hvordan gør man det nemmest?

Et lille sidespring, hvad er den bedste både til at kkomme i kontakt med leverandører?

Håber der nogle der kan Hjælpe

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:33

Hej

Det nemmeste er at kigge på dandomain.dk eller scannet.dk som begge har webshops til leje for omkring 300,- per måned. Herudover skal du ind på www.betaling.dk og bede om en indløsningsaftale hvis du vil modtage dankort (hvilket du bør). Du bør også læse minimum gratisversionen af e-bogen "E-pusher" som appetitvækker på at komme igang.

Mht. til leverandører, så er de ofte på fagmesser og lignende. Ikke alle er dog lige glade for at levere til webshops, så giv ikke op ved det første "nej". Evt. kan du finde en eksisterende detailhandler og høre om du kan sælge hans varer på kommisionsbasis.

Mvh Jesper

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:51

Jeg har lavet en lille "guide" til hvordan du kan få dig en billig webshop eller gratis open source webshopwebshop løsninger.

Så det du skal gøre op med dig selv er, om du vil have kontrol over din webshop, eller lade en webshop udbyder (såsom dandomain) have kontrol over din webshop... (mener med kontrol, at du har kildekoden)...

Du 2 (eller 3) muligheder... standard webshop hos dandomain etc.... open source løsning, som fx. oscommerce... eller få en programmør til at kode den for dig...

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:17

Hej Camand

Der er mange måder at starte en internet butik på. Vi sælger design lavede webshop der giver dig en professionel side til en ganske fair pris.

Se vores udvalg på www.web-creation.dk/valg.htm

Du kan selv klare installation og opsætning så er du igang for kun ca. 750,00 kr. Vi kan klare installation, opsætning og redigering af billeder for dkk 4000,00 ekskl. moms.

Du kan også betale et månedligt gebyr på 299,00 om måneden for siden.

Hvis du vil tages seriøs hos en leverandør er det vigtigt at have en pæn og professionel side.

Med venlig hilsen

www.web-creation.dk

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:23

Hej CAMAND

Når du starter en webshop er valget af software meget vigtigt, læs lidt om de systemer vi i Ungt Internet udbyder her: http://ungt.dk/produkt/webshop Du skal være meget velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker mere info! 

Held og lykke med din kommende shop!

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:24

Hey

Du gør det nemmest ved at finde en programmør, der har referencer iorden.

Du kan gøre det her ellers kan du søge på eks. Google for nogen.

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:11

Hej Camand

Ikke fordi dette nok lige er din første bekymring. Men en stor del af en webbutik er jo at sende varen til kunden. Der er mange distributører der kan bruges i Danmark. Efter min mening er det ikke helt ligegyldigt hvem man bruger. Det afhænger meget af hvad du sælger og om det er salg til virksomheder eller private. Desuden er der ting at betragte, som f.eks. ønsker du at tilbyde kunden track and trace på deres varer.

Igen, det er nok ikke din første bekymring, men det bør overvejes Big Smile.

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 02:04

Der er mange ting der spiller ind når man skal vælge et Webshop system: er det søgemaskine venligt, hvad er det for funktioner der er med i prisen, kan du gennemskue hvad det er der koster ekstra og hvad det er du får for dine penge osv. Jeg har lige brugt et par timer på at læse indlæg her på siden igennem - der er rigtigt mange gode betragtninger.

Men lige så vigtigt er det også at gøre op med sig selv: hvor meget vil jeg selv klare og hvad vil jeg betale mig fra?

En mands hær
En Webshop er ofte en enmands hær: du skal være en dygtig indkøber og sælger, være god til at skrive, lave nyhedsmail, tage produktbilleder, have grafisk flair, kunne løse små computertekniske ting, skrive pressemeddelelser m.m.

Penge eller tid
Altså: hvor meget kan du, hvor meget vil du kunne og hvad vil du vælge at betale dig fra? 

Lidt firkantet: hvad har du mest af: penge eller tid?

Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:42

Hej,

Undskyld, men jeg vælger at svare dig med en anden vinkel. Du har allerede her fået en del velmenende råd, men udfra den smule oplysninger du giver, så ville jeg begynde med at skrive en forretningsplan.

Når du er kommet igennem den procedure, så ved du nogenlunde hvad slags internet butik du skal bruge, og hvilke leverandører du skal kontakte og hvordan. Ligeledes ved du hvad du har råd til at bruge på en Internetbutik.

Eks. Du vælger at sælge cykler. Cykler findes i en masse variationer, som f.eks. størrelse, herre/dame, udv. indv. gear, farve osv. Såkaldte variationer, som internet butikker håndterer forskelligt, og ikke altid lige godt. De fleste shops kan håndterer en T-shirt i forskellige farver og størrelser, men så kan de heller ikke mere.

Du bør kunne stille specifikke krav til den software der ligger bag Internet shoppen. Kun på den måde er du sikker på at få hvad du ønsker, samt oplyst den rigtige pris. Ellers kommer du til at købe katten i sækken.
Hvis du ønsker din leverandør automatisk får en ordre sendt, når du modtager en bestilling, så er det f.eks. også et krav til det ønskede system.

Der er rigtig mange faldgruber.

Mvh
Kjeld

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:15
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)