Det er muligt at det ikke er et problem for dig lige nu - men det kan bestemt give dig problemer hvis du er uheldig.
Jeg havde en side hvor det startede forholdsvis uskyldigt - men inden for en weekend så gik siden fuldstændigt ned, og der var blevet oprettet 60.000 falske brugere på siden af disse "robotter". Så dine muligheder er nok at installere en CAPTCHA steder hvor der er formularer. Dette kan tage lidt af det.
Men mit råd er at du i hvert fald skal være på vagt.
problemet er ikke at den kommer ind på siden... men den ligger stort set alt hvad jeg har på siden i kurven og når jeg så vil se hvad folk har haft af kurve så tager det evigheder om at loade fordi den på en dag har lavet 3-5 kurve med 500-1000 varer....
simpelthen utroligt sådan noget bavl ikke kan blive stoppet!
block alle den type bots du har vist her, de gavner ikke dig men andre f.eks MJ12bot den bruges til at finde backlinks. Den er noget rigtig l... når man laver bluehat seo .
Men det virker bare ;-)
Så gør det.
Block bot og block ip range (geo ip) det der ikke har relevans for dine sitet, du sikker dit indhold, så du ikke få l... backlinks og dit indhold ikke ligge på l... sites.