Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Social network site - skal du være en del af vores team?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Konceptet

​​​​- Social Network
- Fokus på gamification og social relevans
- Banebrydende koncept der er hidtil uset på markedet
- Tager de bedste enkeltdele af succesfulde nuværende sites kombineret med innovative tiltag for at skabe et helt nyt koncept, der rammer tidsånden.
- Sigter mod alle segmenter; det være sig geografisk, aldersmæssigt og socialt.

Status

- Der foreligger en forretningsplan skrevet af undertegnede, der i skrivende stund rummer 19 sider. Disse omhandler hovedsageligt beskrivelse af konceptet og interessentanalyse. Markedsanalyse og økonomi er sat på standby, da disse anskues som værende bedre udført i fællesskab af teamet, når dette er på plads.
- Der er ikke søgt finansiering af projektet, da ønsket er at skabe et team af folk med innovationsdrift, der kan skabe et produkt organisk (i modsætning til et firma, der skaber det mod betaling).

Teamet

​- Der er nogle kompetencer, der skal være til stede i teamet; eksempelvis omkring programmering. Alle henvendelser har dog interesse, da det primært anses for essentielt, at der skabes et team, der har en god indbyrdes dynamik.
- Der er pt. en anden person med speciale i markedsføring, der har meldt interesse.
- Realistisk køreafstand til Aalborg er et plus, men ikke et krav.
- Familie- og arbejdsliv, der muliggør deltagelse i et ambitiøst startup, vil naturligvis ligeledes være et plus.

Undertegnede

- 33 år, ugift men samlevende med kæreste. Ingen børn.
- Gymnasial uddannelse.
- Fem års ledelseserfaring.
- Ingen erfaring med startup og programmering.

Herfra.....

- Det nuværende koncept står til diskussion, forhandling og forbedring. Enkeltdele kan fjernes, ændres eller tilføjes, som teamet måtte blive enige om.
- Organisation og ejerskab vil være genstand forhandling blandt teamet, når dette er på plads.

Send gerne en privat besked for nærmere information hvis det har interesse.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:27

Hej Jesper.

Du mangler at aktivere private beskeder i din profil.

Mvh.

Jeppe

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Kristensen:
send gerne en privat besked for nærmere information hvis det har interesse.

Du har ikke gjort det muligt at sende dig en privat besked, men jeg er meget interesset - har selv erfaring med design og studere lige nu på Aalborg Handelsgymnasium i Saxogade på 1. år. tros min alder har jeg lavet hjemmesider til flere firmaer (dog designer jeg, jeg koder ikke) - (kender til det grundlæggende i HTML OG CSS), men alt kan jo læres.  

Med mig, får du en der er 120% arrangeret - Frederik_styrer@hotmail.com - 42926710

sider jeg har lavet:

fri-consult.dk

kims-hals.dk

vesterhassinghallen.dk

fj-foto.com

fjdesign.webflow.com (under konstruktion)

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:49

Hej vil gerne høre mere om projektet, er datalogi studerende og har lavet sider som:

http://gamers-live.net/ (som jeg ejer og opererer)

skriv til christoffer.mikkelsen@hotmail.com så kan vi snakke om projektet!

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:44

Der er hermed rettet i indstillinger, så jeg kan modtage beskeder. Jeg er helt grøn herinde og beklager. Jeg håber ikke, at der er for mange, der har forsøgt at skrive forgæves. Eller det gør jeg jo egentlig, så beskederne vælter ind nu Smile

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:58

Hej Jesper,

Kan jeg få dig til at smide mig en email på emil@simpelmedia.dk.

Det virker til at projektet er overvejet, og der er muligheder :-).

Nu taler jeg på vegne af mit team, men vi burde kunne klarer nogle af de opgaver, som du efterlyser.

Vi kunne i hvert fald godt tænke os, at hører mere omkring projektet.

Med venlig hilsen Emil Christoffersen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)