Konceptet Send gerne en privat besked for nærmere information hvis det har interesse. |
Hej Jesper.
Du mangler at aktivere private beskeder i din profil.
Mvh.
Jeppe
Konceptet Send gerne en privat besked for nærmere information hvis det har interesse. |
Hej Jesper. Du mangler at aktivere private beskeder i din profil. Mvh. Jeppe |
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.
Du har ikke gjort det muligt at sende dig en privat besked, men jeg er meget interesset - har selv erfaring med design og studere lige nu på Aalborg Handelsgymnasium i Saxogade på 1. år. tros min alder har jeg lavet hjemmesider til flere firmaer (dog designer jeg, jeg koder ikke) - (kender til det grundlæggende i HTML OG CSS), men alt kan jo læres. Med mig, får du en der er 120% arrangeret - Frederik_styrer@hotmail.com - 42926710 sider jeg har lavet: fri-consult.dk kims-hals.dk vesterhassinghallen.dk fj-foto.com fjdesign.webflow.com (under konstruktion) |
Bryllups- og børnefotograf i nordjylland
Hej vil gerne høre mere om projektet, er datalogi studerende og har lavet sider som: http://gamers-live.net/ (som jeg ejer og opererer) skriv til christoffer.mikkelsen@hotmail.com så kan vi snakke om projektet! |
Der er hermed rettet i indstillinger, så jeg kan modtage beskeder. Jeg er helt grøn herinde og beklager. Jeg håber ikke, at der er for mange, der har forsøgt at skrive forgæves. Eller det gør jeg jo egentlig, så beskederne vælter ind nu |
Hej Jesper, |