Hej alle! Er der nogen der kan fortælle mig lidt om priser på søgeord i Adwords. Google fortæller mig at at for at mine annoncer kan blive vist på første side skal jeg helt op at betale mellem 10 og 15 kroner per klik på en række bestemte søgeord Det synes jeg lyder helt vildt - kan det passe? Hvad kan jeg gøre for at reducere priserne og stadig få mine annoncer vist på første side? :) Mvh Anders |
Opnå en højere Quality Score, så du ikke kun behøver at konkurrere i AdWords auktionen på baggrund af din max CPC.
Nu ved jeg ikke hvilken side der er tale om, men hvis der er tale om din mobil covers webshop, så lyder klikprisen ikke helt overdrevet. Konkurrencen er jo massiv efterhånden.
Dog skal du også bide mærke i, at Googles egen fastsatte pris ikke nødvendigvis er den rigtige. Deres eneste interesse er jo at tjene penge på dig.
Mit eneste bud ville nok være, at du skal eksperimentere med klikprisen - markedet for covers er i særdeleshed ikke småt længere, og derfor er der helt sikkert mange som tilbyder høje klikpriser for at få den "lette" trafik fra AdWords.