Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyre søgeord

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om priser på søgeord i Adwords. Google fortæller mig at at for at mine annoncer kan blive vist på første side skal jeg helt op at betale mellem 10 og 15 kroner per klik på en række bestemte søgeord Det synes jeg lyder helt vildt - kan det passe? 

Hvad kan jeg gøre for at reducere priserne og stadig få mine annoncer vist på første side? :)

Mvh Anders

Anders Pedersen

Cravers.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 17:57

Opnå en højere Quality Score, så du ikke kun behøver at konkurrere i AdWords auktionen på baggrund af din max CPC

Nu ved jeg ikke hvilken side der er tale om, men hvis der er tale om din mobil covers webshop, så lyder klikprisen ikke helt overdrevet. Konkurrencen er jo massiv efterhånden. 

Dog skal du også bide mærke i, at Googles egen fastsatte pris ikke nødvendigvis er den rigtige. Deres eneste interesse er jo at tjene penge på dig. 

Mit eneste bud ville nok være, at du skal eksperimentere med klikprisen - markedet for covers er i særdeleshed ikke småt længere, og derfor er der helt sikkert mange som tilbyder høje klikpriser for at få den "lette" trafik fra AdWords. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 18. Oct 10
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 21:21

Tak for dit svar! Jeg vil følge dit råd og prøve at eksperimentere med priserne osv...

Hvordan opnår jeg en højere quality-score? :)

Ja markedet for covers er efterhånden utroligt stort, men der er vel ingen der kan få en succesfuld forretning, hvis man skal betale 10-15 kr for en enkelt besøgende der så ikke nødvendigvis køber noget...

Så må der tages nogle andre kanaler i brug ;)

Men igen tak for dit svar!

Anders Pedersen

Cravers.dk

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 18:07

Hej Anders.

Nem og flot overskuelig hjemmeside du har dig der :)

Jeg har skrevet et par blogs omkring det du måske søge - eller du kan ihvertfald få en idé om hvordan man kan formindske prisen lidt på dine Google adwords. Men jeg tror det efterhånden er en mættet og hård branche, så klikpriserne kommer nok aldrig helt ned hvor du håber på :)

Google Adwords optimering

Google Adwords Qualityscore 

Held og lykke med hjemmesiden og optimeringsarbejdet.

/Jonas

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Pedersen:
Google fortæller mig at at for at mine annoncer kan blive vist på første side skal jeg helt op at betale mellem 10 og 15 kroner per klik på en række bestemte søgeord Det synes jeg lyder helt vildt - kan det passe? 

Svaret er at nogle gange kan det, andre gange er det MILEVIDT fra. Jeg har lige opsat en konto fra bunden hvor Google som udgangspunkt skrev at prisen pr. klik skulle være 3-5 kr. pr. klik for at opnå side 1 placering (på en hel del af orderne), og prisen er endt på omkring 50 øre pr. klik for en gennemsnitlig placering på 2,1.

Tilmeldt 18. Oct 10
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 19:54

Tak for jeres svar. Jeg må bare eksperimentere lidt med det og se hvad der virker bedst :)

Anders Pedersen

Cravers.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)