Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra USA

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har fundet et super produkt i USA som jeg ikke kan se eksisterer på det europæiske marked. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at importerer det med henblik på salg til danske supermarkeder.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at komme i gang. Er det bare at ringe til producenten i USA og sige jeg gerne vil importerer? Hvad med importrettigheder og den slags. Skal man have det først, før man begynder at finde købere i DK?

I hele taget kunne jeg bare godt bruge nogen gode råd?

Mvh

Anders

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

kan ikke give dig direkte råd om hvordan du griber din ide an dog kan jeg sige at jeg er bekendt med der findes regler omkring import og når du taler om usa så er det jo fra et ikke EU land og måske indeholder dette særlige regler men kig på http://www.told.dk der kan du helt sikkert finde de regler du skal bruge.

Venligst

René Buch

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville kontakte producenten og høre deres mening omkring at få eneforhandling i Danmark/Skandinavien/Europa eller lignende. De kan have egne planer for introduktion og så er der jo ikke grund til at bruge for meget tid på det.

Husk også told+moms etc. så du kan vurdere om prisen stadig er interessant her også.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders
 
Tænke over on du virkelig vil være Impotør eller om du blot vil være Agent. Som Importør står du med al ansvaret hvor du som Eneforhandler Agent blot finder kunder til det pågældende firma og derved ikke har ansvar for noget, det vil sige reklamationer og sådan. Samt alt hvad der hedder reklamer og reklame matriale får du fra din Leverandør.
 
Det er en meget nemmere og billigere måde at starte på. Det er min erfaring.
 
Med Venlig Hilsen
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

 
jeg fornemmer at du står lidt på bar bund og "bare" har fundet nogle fede produkter.
 
Nu mangler du alle de andre ting der skal på plads.
 
Du kan prøve at kontakte www.5-center.dk/ - der ser ud til at være råd at hente - eller vejledning i, hvor du kan få råd.
 
Med venlig hilsen
 
Søren Joensen
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

 

Hvis du gerne vil i gang med at importere kan du måske bruge denne side: http://www.startvaekst.dk/Import. Det er den side, der før hed Startguiden og jeg har selv brugt den en del. Jeg er selvstændig på 2. år - dog ikke importør endnu. Men det kan jeg jo nå at blive! eld og lykke med din virksomhed!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)