Jeg er ved at eksperimentere lidt med fragtpriser. Fragten bliver først lagt på når folk er i betalingsprocessen, så jeg tænker at hvis jeg holder øje med om der er ekstra mange "efterladte kurve" i magento, så kunne det jo være en indikator på hvorvidt prisen er for høj. Er der ikke nogen efterladte kurve, så kan fragtprisen jo ikke være den store hindring.
MEN.... er funktionen "efterladte kurve" i magento pålidelig? Hvornår bliver en kunde synlig i "efterladte kurve"? Er det først efter skridtet med "fragt" så kan jeg jo ikke rigtig bruge denne funktion til at måle med :)
Den bliver først oprettet når man går til betaling, så den kan du ikke bruge :) Sæt en tragt op i Google Analytics og lav en markering i tidslinjen når du ændrer fragten.
Den bliver først oprettet når man går til betaling, så den kan du ikke bruge :)
Nej det kan jeg da godt se....
Tommy:
Sæt en tragt op i Google Analytics og lav en markering i tidslinjen når du ændrer fragten.
Den der tragt - ligger den ved siden af kaffen i Føtex??? Ellers ved jeg ikke hvordan jeg finder den. Jeg må altså snart til at lære lidt om alt det der analytics - det lyder godt nok smart
Den bliver først oprettet når man går til betaling, så den kan du ikke bruge :) Sæt en tragt op i Google Analytics og lav en markering i tidslinjen når du ændrer fragten.
Hvilken bliver først oprettet når du går til betaling ? Ordren, eller Kurven ?