Hej aminoer,
|
Den er helt klart et go hvis man søger et "møbel" der vil se godt ud i ens hjem - For den er fantastisk flot!
Et kæmpe no go hvis det er lyden man er ude efter - Den er forfærdelig (til prisen).
Den er helt klart et go hvis man søger et "møbel" der vil se godt ud i ens hjem - For den er fantastisk flot! |
Den fik ikke lov til at komme ind i mit hjem! Grim er det første der popper op her. Nu er der ikke meget info med om den. Hvor stpr er sådan en gylden rædsel? Sorry, men jeg foretrækker altså husbonds gode gamle hjemmebyggede ht som fylder godt op, men til gengæld er uovertruffen i lyd.:-) |
No Go! Jeg ville kun betale 5000 hvís den var af ægte guld, og så ville jeg få den smeltet om |
|
Hej Daniel Syntes egentlig den er meget fed, men lyden skal også være god før jeg vil have den stående. Bolia har haft en der minder meget om den inden for de sidste år. Mener deres lå til omkring 3.000 - 4.000. mvh Jesper |
http://www.bolia.com/da-dk/sortiment/accessories/lifestyle/26-001-13_2719765 Ligheden er lidt slående :) |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
som med Poul Dissing tidligere - enten elskede man eller hadede - men få var ligeglade og efterladt uden mening. Jeg kan sagtens tænke mig rum den vil passe i - under en periode. Herhjemme ville den se tosset ud - men det er med andre ord spørgsmål om omgivelser om den er go eller no-go synes jeg Eneste tekniske bemærkning er, at jeg kan li at lyd kommer fra flere steder (stereo primitivt forklaret) og det tror jeg at jeg ville mangle klangmæssigt vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com