Regnskab uden revisor erklæring
Tilmeldt 29. Nov 09
loldeniz
Skrevet
21-11-2013 kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej aminoer, Jeg vil høre om der er nogen der kender til nogen regnskaber uden nogen form for revisor erklæring? Hvis i har kunne jeg godt tænke mig at se et, gerne flere:-) Jeg har adgang til alle danske selskabers regnskab , jeg skal bare bruge et navn eller cvr .nr. Er det en personligt eget virksomhed , kan jeg ikke trække det, men måske i vil sende/vise mig det? Mvh. Loldeniz
Svar
Tilmeldt 12. Mar 13
Må man spørge om hvad formålet er?
Mvh
Stig
Svar
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Tilmeldt 8. May 07
Remy
Fra
Remy
Skrevet
21-11-2013 kl. 22:32
Svar
Hej aminoer,
Jeg har adgang til alle danske selskabers regnskab, jeg skal bare bruge et navn eller cvr.nr.
Er det en personligt eget virksomhed, kan jeg ikke trække det, men måske i vil sende/vise mig det?
Ja det har man også på http://www.proff.dk/
Svar
Fra Kirke Såby
Tilmeldt 30. Mar 10
Hej Loldeniz
Fordi der ikke er en revisor erklæring er der jo ikke nogen ændring på opstillingen af regnskabet.
Er det noget specielt du leder efter?
mvh
Jesper
Svar
Tilmeldt 29. Nov 09
loldeniz
Skrevet
21-11-2013 kl. 23:21
Svar
Jeg tænker bare om der i et sådant tilfælde skal stå noget særligt i ledelsespåtegningen?
Eller om forskellen bare er at revisor erklæringen tages ud?
Formålet er at opnå ny viden.
Mvh.
Loldeniz
Svar
Tilmeldt 29. Nov 09
loldeniz
Skrevet
21-11-2013 kl. 23:24
Svar
Remy: tak, god oversigt over tal.
Vidste ikke det kunne fås gratis.
Mvh.
Loldeniz
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Proff er jo ikke regnskaber gratis men nøgletal , der er pokkers til forskel, men det er da fint hvis det er nøgletal man kan nøjes med
Den manglende revisor erklæring er forskellen - dog hvis man har haft valgt revisor, også en erklæring om fravalg og at man opfylder reglerne for fravalg
vh
Svar
Tilmeldt 29. Nov 09
loldeniz
Skrevet
22-11-2013 kl. 16:48
Svar
Svar