Hej Amino, Jeg står med en opfindelse på hånden. Den er måske ikke en opfindelse i teknisk forstand, men i brugbarheden og sammensætningen. Jeg har skitseret og beskrevet den og jeg bør derfor nu undersøge, om der er et marked for produktet. Jeg har dog svært ved at tro, at man kan få et realistisk svar fra målgruppen, hvis man ikke har noget håndgribeligt de kan se, røre eller forstå. Produktet løser som sådan ikke et problem, men det er nytænkt på en måde, så selve funktionaliteten løser flere opgaver, der normalt ville kræve mange produkter. Kan man undersøge et marked ordentlig med blot skitser og ord, eller skal jeg prøve at få lavet en formmodel, man kan tage med ud? Dbh Dennis |
Når man ved at f.eks. indlæring kan tilrettelægges på de fire (over)grupper, der hedder SE, HØRE, RØRE og GØRE, så vi jeg mene, at jo flere "vinkler" du kan byde ind med, jo større er din mulighed for at få målgruppen til at forstå budskabet.
Så hvis du har råd, ville en formmodel da nok være en super ting at komme med. Og så selvfølgelig en klar og god beskrivelse af både problemet og løsningen.