Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - problemer med organisk søgning på google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg er indehaver af www.ksrasmussen.dk - som sælger professionelt storkøkken udstyr.

Webshoppen er rimelig ny, men vi knokler på at forbedre den. En af de forbedringer er vores organiske SEO resultater, og i den forbindelse er jeg stødt på et/flere problemer, som jeg mangler en løsning på.

Eksempel:

Jeg har en røremaskine fra firmaet Avancini her: http://www.ksrasmussen.dk/produkter/dejbehandling/roremaskiner/avancini-roremaskine-40gk-49l.html 

Når jeg så googler: "avancini røremaskine" kommer der 5 organiske resultater på dette søgeord. Ingen af disse resultater er fra min side..

Problem: Jeg kan se at google har indekseret min side med røremaskine og hele mit site, men hvorfor dukker min shop så ikke op, blandt resultaterne ?

Ekstra info: Googler jeg direkte på et varenavn: Avancini Røremaskine 40GK/49L, er jeg den eneste der dukker op, men ofte vil folk bare google mærker og så produktet, men så dukker jeg ikke op :(

Nogle der kan komme med nogle gode ideer ?

Hej

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 15:57

Godt spørgsmål.

Her er endnu et ? 
 - Hvorfor har i skrevet Crawl-delay: 60 i robots.txt

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:09

Hej,

Jeg kan se at domænet er fra 12 oktober i år og jeg ved så ikke hvornår i er gået online med siden, men tror lige du skal gi den et par dage og med linket herfra tråden, så skal det nok komme. 

Det ser ud til at Google får fat i produkt-siderne og indeksere dem, så det skulle undre mig meget at de ikke snart også vises i søgningen. 

God vind med shoppen :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 16:31

Er sikker på det nok skal komme, ellers må du lave en gang linkbuilding fra relevante steder self. 

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 16:42

Ingen ide - er er noget jeg skal være opmærksom på der ?

Hej

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 17:23

Haha - nu har jeg lige googlet Avancini røremaskine igen og nu er Amino.dk nr 2...!

Hej

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)