Hej folkens Jeg er i gang med at starte en ny webshop op med fokus på først og fremmest det danske marked ( evt senere hele Skandinavien). Jeg har fundet en yderst interessant produktgruppe, som har folkelig interesse, men endnu med få deciderede dedikerede butikker.
Jeg har fundet frem til de pågældende produkter og har ligeledes været i kontakt med interesserede leverandører. Der er dog den lille hage ved situation, at grundet mine praktiske omstændigheder, er jeg ikke interesseret i at indkøbe min egen lagerbeholdning. Derfor har jeg brug for en samarbejdspartner, som er indkøber produkterne engro, og efterfølgende sender dem ud direkte til kunden fra deres lager. ( Dropshipping)
Vi indgår naturligvis en fornuftig aftale mellem os så fortjenesten deles rationelt.
Nogen som kan hjælpe?
mvh
Thore |
den bedste løsning havde jo været hvis du fik leverandøren til at sende for dig - men det du jo sikkert checket- og fået nej til.
hvad med et pick and pack hotel ? Der skal du ikke dele avancen med en anden, men blot betale for opbevaring og forsendelse..