For det første, hvad sker der hvis man som kunde måler forkert eller bare ikke kan finde ud af at måle ordentligt? Så hænger man på et komplet ubrugeligt jakkesæt til 4000 kr? Det appellerer nok ikke helt til den brede offentlighed, at man ikke kan få målt sig "gratis" inden man bestiller og dermed flytter risiko fra en selv til jer.
Det er ikke noget, som jeg turde. Der er stor forskel på, hvor stramt man måler og det kunne sagtens ødelægge den gode oplevelse.
En anden ting er: Du har dit eget domæne, så brug dog for pokker en email-adresse, der er tilknyttet dit domæne og ikke en hotmail. Du vil ikke forveksles med en kineser, vel? :)
Vi er godt klar over risikoen. Vi appellere til folk fra Aarhus og omegn, disse vil komme op i vores showroom på trøjborg hvor min skrædder står klar til opmåling. Hvis du som internetkøber måler forkert har vi indsat 5 cm. både i bukser og blazer og så går du ned til din lokale skrædder og får rettet det sidste til selvfølgelig på vores regning. I Aarhus er vi tilknyttet Aarhus egen Anja Helmar som tager sig af smårettelserne. Vi har nu solgt små 60 produkter og har kun haft problemer med en kunde og han fik blot et nyt. Selvfølgelig er det 60 som er opmålt af min skrædder.
Men målgruppen er mænd fra 30-50 år som bor i Aarhus og omegn samt firmaer, hvor vi tager ud og opmåler medarbejdere alt fra advokat, diskotekernes dørmænd, hoteller, flyselskaber til revisionskontorer. Hvad synes du/i om ideen? - nu er vi jo stadigvæk i opstartsfasen.
Sig gerne til, hvis I ønsker sparring på projektet (bliver først i det nye år). Jeg har tidligere selv kigget på ideen og gjort en del research, som I måske kunne have glæde af :-)