Lige en forespørgsel til ambitiøse og erfarne sælgere herinde. Jeg søger pt den rette partner at samarbejde med om forskellige ting - salgsopgaver er en af dem. Du kommer til at være samarbejdspartner med dit navn og link på min hjemmeside, og jeg ser helst at vi på flere måder kan profitere af hinanden og blive beriget af partnerskabet nu og fremover.....
Det er vigtigt at understrege at det er partner uden økonomisk indskud i min virksomhed, jeg efterlyser.
SAMARBEJDE blir nøgleordet ift at gavne både din og min egen forretning.
Jeg har læst din hjemmeside igennem - men forstår ikke helt hvad du mener med samarbejdspartner? Hvad præcist søger du? En anden selvstændig, som du kan dele arbejdsopgaver med, eller en, som du kan stifte et selskab med for at føre din nuværende virksomhed/dit nuværende koncept videre til noget større?
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.
Jeg tænkte lave en "hybrid" af de 2 ting du nævner.
Altså. forstået sådan at der skal noget mere til end bare at stå som samarbejdspartner på en hjemmeside.
Opgaver er fx: udvikle nyt netværk, promovere partneren til events og netværksmøder, finde måder at samarbejde på omkring specifikke opgaver for større kunder ( dvs vi er begge sælgere for kunden) , udvikle begges butikker mht produktudvikling optimering af egne produkter ( ved sparring og feedback ).
Det økonomiske er det min erfaring er bedst at holde adskilt, således at du har din butik og jeg har min butik.