Hej Aminoer. Jeg søger hjælp til at få designet en masse materiale til mit firma som nu skal sparkes igang. Jeg har for ca 2 år siden startet et lille have anlægsfirma og har fået en deltidsansat. Jeg har selv et fuldtidsjob (ambulanceredder) ved siden af, men nu skal der gang i mit eget, så jeg muligvis kan gå fuldtid i løbet af næste sæson. Er begyndt på anlægsgartneruddannelsen og vil tage den sideløbende. Jeg har fået lavet et logo: En design linje som kan bruges på alt fra visitkort, hjemmeside, bilreklame(Sort Ssangyoung Rexton), tryk på arbejdsbeklædning, folder som skal husstandsomdeles mm. Kom gerne med ideer. Jeg har ikke flere hundrede tusinde kroner til markedsføring, så måske skal det laves i etaper. Men bare der er lagt en linje så det ligger klar. Så kom endelige med forslag på Jeres kreativitet og så vil jeg vælge blandt de indkomne forslag. Evt. også skriv hvad prisen for jeres løsning ville være. Bare et ca. beløb. Mvh Dennis Højsgaard Damsbro Have & anlæg |
Hej Dennis
Hvis du er interesseret vil jeg gerne forsøge at lave en Wordpress-hjemmeside til dig. Jeg har dog et par opklarende spørgsmål:
1. Ønsker du selv at kunne redigere din hjemmeside, eller vil du have support?
2. Hvor meget indhold er statisk på hjemmesiden? Jeg tænker på om det er en hjemmeside der præsenterer dine kerneydelser, eller om den løbende (dagligt, ugentligt, månedligt) skal opdateres med blog-indlæg?
Jeg har lavet siden på www.kontekst.it for det studieblad jeg er redaktør på. Såfremt du ønsker kan jeg lave noget lign. Jeg er ikke ekspert endnu, men føler at jeg kan levere et solidt, gratis stykke arbejde.
Jeg vil desuden gerne give det et skud at lave en komplet design-linje til dig.
Det er nok i din bedste interesse at lade tråden stå åben, da jeg ikke kan garantere hvor effektivt jeg kan arbejde i den kommende periode.
Men hvis du har lyst og mod på at give mig lov, så vil jeg gerne forsøge mig med hjemmesiden, såfremt dine krav matcher mine evner.
Send mig en besked med svar på de spørgsmål jeg har stiller her, også kan vi muligvis komme frem til en aftale der passer os begge :)
- Mikkel