Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg går med denne virksomhedsidé

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det ville kunne give indtægter, men jeg har gået med den tanke at starte en hjemmeside med et domæne, som ville være noget i stil med "brugt-computer.dk" eller noget i den stil. Vi vil så købe brugte computere og vidersælge dem. Det er en god måde for folk der gerne vil købe brugt, at have en garanti.

Jeg tænker også sådan "overall" med brugte ting, er det noget som kunne være indbringende?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 19:54

Der findes en del fora som folk opsøger i disse tilfælde. Men ingen tvivl om at det kunne være et moralskt godt koncept.

De her har lige åbnet med samme idé: http://www.recycleit.dk/

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 19:58

MIKarlsen:

Der findes en del fora som folk opsøger i disse tilfælde. Men ingen tvivl om at det kunne være et moralskt godt koncept.

De her har lige åbnet med samme idé: http://www.recycleit.dk/

Noget i den stil - jeg vil dog fokusere på gamere / gaming computere.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 13:36

Just do it and don't ask why?

Men problemet er dog at gaming computere lynhurtigt bliver forældede, men det til side så just do it and don't ask why?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:53

Daniel:

Det er en god måde for folk der gerne vil købe brugt, at have en garanti.

Og hvilken garanti er det så du vil stille?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Studentkonsulent Skrevet kl. 14:00

Jeg fik bare lige en tanke, som jeg synes du skal undersøge lidt nærmere. 

Du kommer til at købe computere af private, og dette kan du ikke trække momsen fra på. Når du videresælger skal der moms på.

Undersøg lige om det jeg siger er rigtigt. Hvis det er, så kan det godt gå meget ud over din profit.  

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:18

Hvor vil du få de brugte computere fra? Som jeg ser det har folk allerede urealistiske forventninger til hvad brugt gear skal koste, og skal du købe det af dem til de priser de foreslår, så kommer prisen når du sælger den videre nok til at lægge ret tæt på nyprisen for en maskine med tilsvarende hastighed. Men kan du knække den nød så er der muligheder, har dog set mange butikker forsøge sig og fejle i de sidste 15 år, fordi deres computere endte med at blive alt for dyre, eller de ikke fik omsat dem hurtigt nok så deres varelager langsomt blev mere og mere forældet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)