Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjemmeside som er opsat i Wordpress

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har stået med denne ide i et godt stykke tid, og kigget lidt nærmere på den. Nu har jeg valgt og fået købt mig domænet, derfor søger jeg dig som kan hjælpe mig med en hjemmeside

Jeg vil ikke gå for meget i dybden her på et åbent forum, men har visse krav. Den skal nemlig opsættes i wordpress. Men kort og kontant om den, det en portal, som skal minde om en slags webshop, altså med produkter. Vigtigst er nok, jeg ikke vil sælge noget, derfor ingen betalingsløsning. Derimod skal man bare blive videre sendt til eks. bodylap, hvis nu produktet man valgte var protein pulver. (Du får flere informationer over mail)

Rent mel ud af posen, jeg har ikke nok midler til og betale flere tusinde for dette. Så når dette er sagt, forventer jeg selvfølgelig ikke min mail boks bliver kimmet ned, men hvis du søger referencer, vil høre lidt mere, så skriv endelig. Jeg er en ung iværksætter og har ikke mulighed for at spare op - så det ude af verdenen hvertfald.. 

- Men lige for at henvende mig til lidt snak, vil jeg høre om folk er bekendt med themet Avada? Ovennævne, kan det passe godt sammen med Avada?

Mvh

Victor
viggo_and@hotmail.com 

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har smidt en PM. Smile

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas, jeg er skam medlem af UngIværk, og UngIværk advanced.. ;) Jeg ikke helt nybegynder. 

Men ja det forkert formuleret, opsparing kan man altid - det handler jo bare om priotering. Men i såfald, hvis du vil have det på den, måde; "jeg vil ikke bruge 3-4 måneder på at ligge 1000kr til siden hver måned, er 17 år, får ikke SU, betaler skat, da jeg har tømt frikort." 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

VH-Pedersen:
Men kort og kontant om den, det en portal, som skal minde om en slags webshop, altså med produkter. Vigtigst er nok, jeg ikke vil sælge noget, derfor ingen betalingsløsning. Derimod skal man bare blive videre sendt til eks. bodylap, hvis nu produktet man valgte var protein pulver.

Det lyder lidt som en affiliate webshop du vil have, kan det passe?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

VH-Pedersen:

Lucas, jeg er skam medlem af UngIværk, og UngIværk advanced.. ;) Jeg ikke helt nybegynder. 

Men ja det forkert formuleret, opsparing kan man altid - det handler jo bare om priotering. Men i såfald, hvis du vil have det på den, måde; "jeg vil ikke bruge 3-4 måneder på at ligge 1000kr til siden hver måned, er 17 år, får ikke SU, betaler skat, da jeg har tømt frikort." 

Jeg fik skam heller ikke SU, som 17 årig, heller ikke som 18 årig.

Jeg ville gerne starte virksomhed, derfor var det større priotering at spare lidt op til at komme igang, og så sige nej til nogle andre ting.

Hvis du ikke vil bruge 3-4 måneder på at spare op til at kunne starte et projekt, så ved jeg virkelig ikke hvordan du vil bruge tid på at lave en side der giver success. Det kræver hårdt arbejde. Og hvis du ikke vil arbejde hårdt - så undskyld jeg siger det.. Men så tror jeg altså ikke iværksætteri er det rigtige.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryder mig ikke om at snakke om dette. Det for personligt, lad os sige min mor eventuelt var på kontanthjælp eller lignende - synes osparing og min priotering er ligegyldig for dig! Hehe :) 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Utrolig skarpt :) Det nemlig rigtigt.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

VH-Pedersen:
Utrolig skarpt :) Det nemlig rigtigt.

Hvis du sætter dig ned og bruger en halv til en hel time på at lære hvordan Wordpress virker, kan du med fordel installere WooCommerce på det, smide et gratis template op, og smide produkter ind. Der er en funktion til affiliate produkter, så når folk trykker køb, bliver de sendt videre til der hvor du linker til. Det er tid godt invisteret, og du vil spare nogen penge på det, da dine udgifter så "kun" vil være domæne og webhotel, da både Wordpress og WooCommerce er gratis.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår udemærket WP, kan blot ikke selv rette i editor, som jeg ved jeg skal.. Derfor søger jeg en til og lave de ændringer i themet! 
men ja, har skrevet med et par stykker, som råder mig til et Woocommerce theme - troede kun det var til webshop nemlig. Men ja, dropper så bare og installere pluginet. 
Men tak for også at give mig rådet! 

Jeg skal som nævnt have en landingspage(tror jeg det hedder), eller ja en forside, hvor man vælger hvilken personlighed man er, blot ud fra billeder. 

Men jonas, kan jeg overtale dig til og kontake mig på viggo_and@hotmail.com

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)