Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Endelig er min shop ved at være klar! Der er stadig lidt småting der driller, men jeg/vi planlægger åbning nu på torsdag. Den er online, så hvis du/I har tid og lyst, må I meget gerne kigge ind og give mig lidt feedback.....

Jeg er i gang med at søge betalingsløsning og gateway, så det kommer.

TAK til jer som vil bruge tid på mig/sitet - ønsker fin mandag! Big Smile

http://www.lineah.dk/index.php/

http://www.lineah.dk/index.php/?___store=se&___from_store=dk

/Linea

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 12:19

Hej Linea

Rigtig fin side, godt design, det eneste jeg kan se mangler er hvordan kommer jeg i kontakt med jer hvis jeg har spørgsmål om noget, et tydeligt telefon nummer til kundeservice vil være godt...

Venlig hilsen

Benjamin

Tilmeldt 1. Nov 06
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 12:28

BenjaminBusk:

Hej Linea

Rigtig fin side, godt design, det eneste jeg kan se mangler er hvordan kommer jeg i kontakt med jer hvis jeg har spørgsmål om noget, et tydeligt telefon nummer til kundeservice vil være godt...

Venlig hilsen

Benjamin

Tak Benjamin! Jeg skal se om vi ikke kan få kontakt info gjort tydeligere :-)

/Linea

Tilmeldt 1. Nov 06
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 18:50
Øhhh.... Ingen - udover Benjamin - der har tid/overskud til at give mig lidt feedback?? :-:

Intet nyt, godt nyt! Måske... :)
Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 19:01

Umiddelbart rigtig fin side.

Synes ikke det ser super godt ud med produktlisting på forsiden, men ellers er siden rigtig flot.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:25

Hej Linea

Rigtig fin side, dog var der et par ting jeg lige faldt over :-) 

Dit link " http://lineah.dk/index.php/ " burde lave en 301-redirect til http://lineah.dk/ , så der er noget "galt" med Magento, som jeg kan se du bruger til din side. Derudover er titlen på din side blot "Forside", og går jeg ind under Kategorier hedder det blot "Tøj". Du skal med andre ord få kigget på dine meta-titles og sikkert også dine meta-titles. Det er lidt teknisk, i know :-) 

Logoet er en smule sløret og står ikke særlig skarpt, og så savner jeg noget information i toppen af siden omkring hvad siden præcist sælger, og noget mere "power" nu hvor du lige har åbnet :-)

Det er ellers en lækker side, så den skal du nok komme langt med :-)

Du er velkommen til at skrive en mail til thomas@maxed.dk hvis du vil vide mere.

Mvh Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33

Hej Linea.

Jeg har også feedback til dig. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

">Feedback på lineah.dk

Jeg håber, at du kan bruge det til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 23:46

Hej

Super flot side :-) Lige lidt konstruktiv kritik:

Jeg var dog lidt i tvivl om hvad det var for en side jeg var kommet ind på. Så evt. brug meta jvf. ovenstående kommentarer til at få virksomhedens budskab til kunden ud.

Tror også det vil styrke siden at få noget tekst ind på de landingssider, som I vil have Google til at finde.

Mvh

Laust

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 1. Nov 06
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 17:44

TAK alle! for god og konstruktiv feedback - og fordi I gav jer tid til det :-)

Jeg kigger på din video, Poul, i morgen.

God aften herfra!

/Linea

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 00:36

Hej Linea,

Nu var jeg kort forbi din side og jeg ved f.eks hos os så kigger rigtig mange kunder efter hvad fragten koster.

Det kunne jeg ikke imiddelbart se på forsiden, så jeg fandt et felt der hed fragt. Men her stod ikke hvad fragten kostede eller hvornår det f.eks var fragtfrit. Der stod dog at man kunne sparer fragten hvis man hentede selv. Jeg tror måske hvis du tydeliggjorde f.eks gratis fragt ved køb for 500 kroner eller lignende, så ville du ikke miste så mange. For det er et irritations moment hvis man ikke hurtigt kan se hvad fragten udgør, selvfølgelig afhængig af ens køb...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)