Efter jeg i længere har solgt mine ting på min facebook side "piraf børnetøj", bestemte jeg for et halvt år siden at jeg ville have gang i en web-shop da jeg sælger ret meget og det er super besværligt at skrive frem og tilbage med mine kunder, for at udveksle oplysninger. Jeg er ikke den store computerhaj må jeg nok indrømme og vil egentlig bare gerne have en side der er så simpel som muligt, men jeg er meget i tvivl om jeg er på rette spor med min hjemmeside. Jeg har ikke fået lagt så meget ind endnu ( meget af det har jeg slettet igen) men inde under kategorien "heldragter" har jeg fået lagt noget ind og sådan jeg forestiller mig det nogenlunde skal se ud. Er det helt forkert ?
Mvh Tanja |
Hej Tanja,
Synes faktisk at resultatet er ganske udmærket. Overordnet er det rigtig godt. Personligt kan jeg ikke lide dine overskrifter, men skrifttypen rammer jo nok målgruppen ret godt.
Måske skulle du fjerne tallet fra din abonnéringsboks indtil du har lidt flere abonnenter, da 1-tallet måske godt kan skræmme væk. Du kunne bare skrive "Slut dig til de andre tilmeldte", indtil du har lidt flere - Men ideen er god! :)