Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg på rette spor???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter jeg i længere har solgt mine ting på min facebook side "piraf børnetøj", bestemte jeg for et halvt år siden at jeg ville have gang i en web-shop da jeg sælger ret meget og det er super besværligt at skrive frem og tilbage med mine kunder, for at udveksle oplysninger. Jeg er ikke den store computerhaj må jeg nok indrømme og vil egentlig bare gerne have en side der er så simpel som muligt, men jeg er meget i tvivl om jeg er på rette spor med min hjemmeside. Jeg har ikke fået lagt så meget ind endnu ( meget af det har jeg slettet igen) men inde under kategorien "heldragter" har jeg fået lagt noget ind og sådan jeg forestiller mig det nogenlunde skal se ud. Er det helt forkert ?

http://www.piraf.dk/

Mvh Tanja

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 08:09

Hej Tanja, 

Synes faktisk at resultatet er ganske udmærket. Overordnet er det rigtig godt. Personligt kan jeg ikke lide dine overskrifter, men skrifttypen rammer jo nok målgruppen ret godt. 

Måske skulle du fjerne tallet fra din abonnéringsboks indtil du har lidt flere abonnenter, da 1-tallet måske godt kan skræmme væk. Du kunne bare skrive "Slut dig til de andre tilmeldte", indtil du har lidt flere - Men ideen er god! :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 08:27

Det ser supergodt ud Yes Rigtig fine farver og udtryk, som passer perfekt til produkt og målgruppe. Og dejligt at se en blog også :)

Jeg synes du skal gøre meget mere ud af at fortælle at du selv laver tøjet, og hvordan, osv. Og gerne også nogle flere billeder på din blogside. Det er kun det første indlæg som har et thumbnail.

Eneste minus er, at den loader lidt langsomt.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Crunch I/S Skrevet kl. 09:06

Hej Tanja,

Du har lavet et fint stykke arbejde på din nye webshop da den egner sig meget godt til målgruppen du sigter efter.

Jeg har dog lige nogle få tips til hvad der kunne optimeres på siden.

Når potentielle kunder skal købe et produkt er noget af det første de kigger på billeder, derfor er det vigtigt at billederne er i ordentlig kvalitet.

Jeg synes at mange af dine billeder krusede eller slørrede.

Jeg mener også at feed ikonet i højre side kan fjernes, da jeg ikke hvad hvad du vil bruge det til og det ikke virker.

En anden ting jeg så er at titelen på siden er: Bukser | piraf.dkpiraf.dk, det er mest hensigtsmæssigt kun at have navnet en gang i titelen.

Google, vælger normalt at banne hjemmesider som forsøger at komme øverst på google ved bare at skrive navnet flere gange i tetelen.

Ligesom, man heller ikke må skjule en masse mulige søgeord på siden som ikke omhandler sidens indhold.

Men ellers er det fint, kan også se at hjemmesiden er optimeret til mobiltelefoner, hvilket er fint. 

Jeg håber du kan bruge noget af det jeg har skrevet.

Hvis du har nogle spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 10:24

Mange tak for at du har brugt tid på at se min hjemmeside :) jeg har selv tænkt på overskrifterne og de har været oppe til overvejelse, men som du selv skriver så synes jeg at det passer rigtig godt til målgruppen. Du har fuldstændig ret med abonneringsboksen, det vil jeg helt sikkert få rettet :)

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 10:32

Jeg skal helt sikkert ha skrevet noget om at jeg selv laver tøjet, hvem jeg er osv, men at skrive er bare slet ikke min stærke side, så det er en af de ting der lige skal tænkes lidt over :) Jeg ved godt min blog halter lidt, jeg havde ret store ambitioner med den blog men synes det er rigtig svært at finde ud af hvad jeg i virkeligheden vil med den blog, til tider overvejer jeg lidt om jeg skal droppe den??? synes det er svært at vide om det jeg skriver overhovedet er noget der er relevant for folk at læse.

Hvad gør man ved at den loader langsom?

Tak for at du gav dig tid til at kigge min hjemmeside :)

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 10:38

Tak for at du gav dig tid til at se min hjemmeside :)

Du har fuldstændig ret mht. mine billeder, de ser meget sløret ud, men som jeg skriver så er computere ikke min stærke side, og når jeg sidder og redigerer i mine billeder synes jeg egentlig de ser rigtig fine ud, men lige så snart jeg får dem ind på min hjemmeside bliver de rigtig utydelige, hvad gør jeg forkert?

jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med det næste du skriver i dit indlæg??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)