Jeg har installeret et template fra http://templatemela.com/ på www.bamsesverden.dk og det ser rigtig fint ud i firefox og i nogle internet Explorer. desværre ikke alle, i nogle skifter den skrifttypen over til noget skåskrift og andre noget helt ulæseligt.
Nogen der kan give et hint til hvordan jeg får rettet skrifttypen til så siden kommer til at se ens ud i alle browsers ???
Nu tænker jeg højt og det kan godt være jeg er gal på den.
Men jeg vil tro du benytter en skrifttype som Internet Explorer ikke kender og derfor tager en skrift type den kender.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at ændre skrift typen til en "kendt" skrift type fx. "Arial" eller "Times New Roman" også se om den viser det samme på alle browser.. Så er du lidt tætter på at finde fejlen (:
Prøv alternativt at skrive en CSS kode der aktiveres ved den specifikke user agent/browser således at den istedet for selv at gætte sig til en font den kender bliver låst i alternativet du sætter. Der findes mange solide eksempler på google, har selv arbejdet meget med det i forbindelse med nyhedsbreve som skulle fungere i office 2010. -.-
Tusinde tak for dit svar, du kan man da læse hvad der står :-)
Jeg har ikke selv sat filen op den er kommet sådan sammen med templaten. troede egenligt at når man købte hos en af de store at så var der styr på sådan noget men åbent bart ikke. Så er det supert at der er nogle søde mennesker på Amino der kan give en hjælpende hånd.
Dennis jeg forstår desværre ikke hvad du mener :-(