Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med magento og skrifttype

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har installeret et template fra http://templatemela.com/www.bamsesverden.dk og det ser rigtig fint ud i firefox og i nogle internet Explorer. desværre ikke alle, i nogle skifter den skrifttypen over til noget skåskrift og andre noget helt ulæseligt.

Nogen der kan give et hint til hvordan jeg får rettet skrifttypen til så siden kommer til at se ens ud i alle browsers ???

Mvh

Brian

Bamsesverden.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:56

Hej Brian

Nu tænker jeg højt og det kan godt være jeg er gal på den.

Men jeg vil tro du benytter en skrifttype som Internet Explorer ikke kender og derfor tager en skrift type den kender.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at ændre skrift typen til en "kendt" skrift type fx. "Arial" eller "Times New Roman" også se om den viser det samme på alle browser..
Så er du lidt tætter på at finde fejlen (:

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Skrevet kl. 07:33

Hej Nicky

Ja det var også det jeg regnede med der var galt, findes der et sted hvor man kan se hvilke skrifttyper de forskellige browsere understøtter ???

Hvis der er en venligt sjæl der har et link til hvordan man skifter skrifttypen i Magento ville det være helt super :-)

Mvh

Brian

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 10:07

Vi ka' jo ikke have din side til at se sådan ud...

Prøv at fjerne " cursive" fra dit styles.css på linje 29

Det ser dog lidt mystisk ud for det fjerner ikke det hele, der er også et problem på linje 139 og 627

Du skal nok have ryddet lidt op i den måde font bliver sat, hvorfor gøre det så mange steder?

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Vejle
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Inventarauktion.dk Skrevet kl. 10:21

Prøv alternativt at skrive en CSS kode der aktiveres ved den specifikke user agent/browser således at den istedet for selv at gætte sig til en font den kender bliver låst i alternativet du sætter. Der findes mange solide eksempler på google, har selv arbejdet meget med det i forbindelse med nyhedsbreve som skulle fungere i office 2010.  -.-

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Skrevet kl. 17:26

Hej Kjeld

Tusinde tak for dit svar, du kan man da læse hvad der står :-)

Jeg har ikke selv sat filen op den er kommet sådan sammen med templaten. troede egenligt at når man købte hos en af de store at så var der styr på sådan noget men åbent bart ikke. Så er det supert at der er nogle søde mennesker på Amino der kan give en hjælpende hånd.

Dennis jeg forstår desværre ikke hvad du mener :-(

Mvh

Brian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)