Måske skulle man oprette et forum for sådanne nogen som os, hvor man netop ik har penge for øjet, og hjælper nye iværksætter som os, hjælp til selv hjælp :-) |
Nu ved jeg ikke om jeg bare puster til gløder i en afsluttet ildkamp, eller jeg bare kaster endnu en ildkugle ind, men...
Mon ikke vi lige skal stoppe op og tænke over hvor fantastisk Amino er? Vi har et forum med tusindvis af kompetente iværksættere der hver eneste dag tilbyder deres hjælp. Vi har rigtig mange dygtige, engagerede moderators. Vi har en lærerig ekspertblog. Vi har freelancer. og alt dét er helt og aldeles gratis (med Freelancers nyeste funktioner i mente). I bund og grund er jeg sikker på at Amino er Danmarks bedste og hyggeligste forum.
At de mennesker der så står bag det kræver en mønt for nogle af de mere avancerede ting som de kan tilbyde, skal der da være fuld forståelse for. Det skal selvfølgelig også betyde at debatten, alt en gratis ydelse, ikke skal bruges som en gratis version af Freelancer, og derfor er det jo ganske acceptabelt at alle de omtalte tråde flyttes.
Desuden koster det jo næsten ingen penge for at bliver PLUS'er, i forhold til alle de ting man får ud af det. Nu er jeg som privatperson ikke PLUS'er, men har da en virksomhedsprofil der sikrer en minimal del af Thorborgs løn, igennem PLUS abonnement, og værdien i det er da ubeskrivelig.
Så alt i alt... Selvfølgelig skal Forum ikke bruges som et alternativt Freelancer, så få da bare de tråde stoppet med det samme :)
God arbejdsweekend til jer derude, også selvom I skulle holde fri