Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt at indlæg låses af Admins når der søges hjælp!

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Www.aminostudents.dk
Måske skulle man oprette et forum for sådanne nogen som os, hvor man netop ik har penge for øjet, og hjælper nye iværksætter som os, hjælp til selv hjælp :-)
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke om jeg bare puster til gløder i en afsluttet ildkamp, eller jeg bare kaster endnu en ildkugle ind, men...
Mon ikke vi lige skal stoppe op og tænke over hvor fantastisk Amino er? Vi har et forum med tusindvis af kompetente iværksættere der hver eneste dag tilbyder deres hjælp. Vi har rigtig mange dygtige, engagerede moderators. Vi har en lærerig ekspertblog. Vi har freelancer. og alt dét er helt og aldeles gratis (med Freelancers nyeste funktioner i mente). I bund og grund er jeg sikker på at Amino er Danmarks bedste og hyggeligste forum. 

At de mennesker der så står bag det kræver en mønt for nogle af de mere avancerede ting som de kan tilbyde, skal der da være fuld forståelse for. Det skal selvfølgelig også betyde at debatten, alt en gratis ydelse, ikke skal bruges som en gratis version af Freelancer, og derfor er det jo ganske acceptabelt at alle de omtalte tråde flyttes. 

Desuden koster det jo næsten ingen penge for at bliver PLUS'er, i forhold til alle de ting man får ud af det. Nu er jeg som privatperson ikke PLUS'er, men har da en virksomhedsprofil der sikrer en minimal del af Thorborgs løn, igennem PLUS abonnement, og værdien i det er da ubeskrivelig. 

Så alt i alt... Selvfølgelig skal Forum ikke bruges som et alternativt Freelancer, så få da bare de tråde stoppet med det samme :) 

God arbejdsweekend til jer derude, også selvom I skulle holde fri Wink

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 12:28

Daniel Poulsen :

Nu ved jeg ikke om jeg bare puster til gløder i en afsluttet ildkamp, eller jeg bare kaster endnu en ildkugle ind, men...
Mon ikke vi lige skal stoppe op og tænke over hvor fantastisk Amino er? Vi har et forum med tusindvis af kompetente iværksættere der hver eneste dag tilbyder deres hjælp. Vi har rigtig mange dygtige, engagerede moderators. Vi har en lærerig ekspertblog. Vi har freelancer. og alt dét er helt og aldeles gratis (med Freelancers nyeste funktioner i mente). I bund og grund er jeg sikker på at Amino er Danmarks bedste og hyggeligste forum. 

At de mennesker der så står bag det kræver en mønt for nogle af de mere avancerede ting som de kan tilbyde, skal der da være fuld forståelse for. Det skal selvfølgelig også betyde at debatten, alt en gratis ydelse, ikke skal bruges som en gratis version af Freelancer, og derfor er det jo ganske acceptabelt at alle de omtalte tråde flyttes. 

Desuden koster det jo næsten ingen penge for at bliver PLUS'er, i forhold til alle de ting man får ud af det. Nu er jeg som privatperson ikke PLUS'er, men har da en virksomhedsprofil der sikrer en minimal del af Thorborgs løn, igennem PLUS abonnement, og værdien i det er da ubeskrivelig. 

Så alt i alt... Selvfølgelig skal Forum ikke bruges som et alternativt Freelancer, så få da bare de tråde stoppet med det samme :) 

God arbejdsweekend til jer derude, også selvom I skulle holde fri Wink

Hejsa.

Har du læst alle indlæg? For vi er sådan set enige...

Mvh Sue

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Sue:
Hvorfor ikke støtte op om netop de studerende ved at lave en studierabat?

Det har vi tænkt på da vi lavede Amino Plus og vi valgte en fast lav pris for alle, for alle kan finde 99 kr. hvis de vil.
Ellers skulle vi til at ansætte en person til at checke studiekort m.m. og det finder jeg dumt.

Jeg har aldrig i mit liv haft svært ved at finde 99 kr. til noget jeg virkelig gerne ville have, heller ikke da jeg var studerende.
Så tog jeg en avisrute og så var de penge hjemme.
Jeg er ked af at sige det, men det er et spørgsmål om prioriteter...

De bedste hilsner

Martin

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:37

Martin Thorborg:
Jeg har aldrig i mit liv haft svært ved at finde 99 kr. til noget jeg virkelig gerne ville have, heller ikke da jeg var studerende.
Så tog jeg en avisrute og så var de penge hjemme.
Jeg er ked af at sige det, men det er et spørgsmål om prioriteter...

Fuldstændig rigtigt... men igen, der er mange der ikke har evnerne eller tiden til at "lave" penge.

Det er altid lettere at gå udfra at alle sagtens kan tjene 100 kr her og 100 kr der, hvis ikke man selv står og mangler pengene. 

Men jeg er bestemt enig, nu er der jo bare rigtig mange ting der er behjælpelige at have i en opstartsfase, og som koster få hundrede kroner hver især - og det adder op. Det er de færreste iværksættere der kan undvære tlf, internet, transport og en eller anden form for rådgivningsenhed - hvor amino er et rigtigt godt led i at starte op.

Hvorfor så ikke sætte prisen op for os andre og ned for studerende?

Os der er etableret kan med garanti lettere finde eks. 119 kr om måneden, end de helt unge.

:O)

Mvh Sue

P.s.

Det er lidt sjovt som tingene har perspektiv... for 3 år siden havde min mand og jeg intet... og det var en svær tid på mange andre fronter end det økonomiske. Vi begyndte at sætte mål for vores fremtid.... eller jeg gjorde, for jeg ville ændre det jeg havde (eller mangel på samme- ikke blot økonomisk, men kreativt) til noget andet, og begyndte at starte projekter op. Det ene finansierede det andet og sådan stod det på længe... 

Fra at samle flasker til en brownie i Tivoli (havde årskort, så vi kunne gå ture selv sidst på måneden ;) ) til idag hvor vi har alt, og lidt til... minus vores sparepenge som er røget over i dette projekt...
så står vi igen i samme situation som før, bare i større skala. 

Så det er nok lettere sagt end gjort for de fleste. 

Ikke alle er født med det samme kreative sind, og kan finde idéer til at spare op til det de vil have. Angel

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Sue, 99% af Amino er gratis, er det ikke nok?

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:22

Faktisk kan man vel også argumentere for, at studerende i hovedsagen har SU og færre fast udgifter end de freelancere der skal leve kun af deres freelance arbejde.

Med retten til at beholde fuld SU og putte overskud i VSO og tilbyde sine tjenester billigt i åben konkurrence med de som kun hr deres freelance arbejde at leve af, følger måske også pligten til en række ting. Herunder kan det vel være rimeligt at de må betale samme pris som den der skal leve af det som eneste indtægt, for at bruge tilbud og andet.

Det er jo ikke en del af deres studie omkostninger - det er en omkostning for at drive virksomhed ved siden af SU.

Jeg har ikke undt af dem for at være ærlig, men synes de har alle muligheder med SU og få etableringsomkostninger, for at melde sig ind i kampen om kunderne - og er de hurtige kan de også være blandt de 3 første - ligesom der er masser af andre steder de kan konkurrere - og gøre det billigt, mod freelancere der har det som levebrød. Jeg synes de er inde kampen på gode vilkår.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:28

Zahid:
Www.aminostudents.dk
Måske skulle man oprette et forum for sådanne nogen som os, hvor man netop ik har penge for øjet, og hjælper nye iværksætter som os, hjælp til selv hjælp :-)
navnet skal nok være et andet men det kan da sikkert gi mening med et studerende forum. Jeg kan dog ikke lige se det passer i denne tråd, for er det ikke netop at studerende vil kapre kunder fra folk der lever af freelance - og ha ret til at gøre det gratis, hvor de der lever af det skal af med 99 kr/mdr. Det at ville kapre kunder og tjene penge ved gratis brug af amino for studerend - kan vel ikke komme ind under at hjælpe og ik ha penge for øjet 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:57

Strategien for en studerende, som har svært ved at finde 99 kr om måneden, må være, at være lidt hurtig i starten, så de kan nå at byde ind inden opgaven låses for ikke-PLUS.

Når de så har vundet og udført den første opgave, kan de bruge noget af betalingen fra opgaven til at finansiere PLUS-medlemskabet, som fremadrettet vil gøre det nemmere at være freelancer.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 15:30

Martin Thorborg:
99% af Amino er gratis, er det ikke nok?

Helt sikkert - men nu det er Freelanceren/tilbud gives/søges der debatteres oftest, må det jo også være den der trykker i skoen.

Jeg er ganske tilfreds - debatterer nu egentlig også på vegne af andre der ikke er. 

Det er åbenlyst at man ikke kan gøre alle tilfredse, derfor kan man jo godt arbejde på sagen, så det var blot et forslag.

Fortsat god dag :)

Mvh Sue

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)