Jeg går med en ide om at starte en butik med brudekjoler på sydsjælland eller Falster. Jeg bor selv i området og måtte kører både til Roskilde, Køge og København for at se på brudekjoler. Jeg undrer mig over, at der ikke findes en "hernede". Derfor fik jeg ideen, at jeg kunne starte en selv. Det jeg gerne vil høre jeres mening om er, om jeg er helt gal på den, jeg har ingen uddannelse inden for handel, jeg har meget lidt erfaring med butiks livet og jeg har ingen erfaring med brudekjoler andet end den jeg har fået under min søgen efter min egen. Er det helt hul i hovedet? Jeg er egentlig ikke i tvivl om, at jeg sagtens kan klare det. Start vanskeligheder må vel forventes uanset hvad...? |
Gør det!!!
Jeg bor også hernede (Møn) og du har helt ret, der mangler en brudekjolebutik.
Alt det der med at drive forretning skal du nok finde ud af, kontakt evt væksthus sjælland for hjælp.
Men jeg tænker at man nok skal vide ret meget om brudekjoler/skrædderfaget for at drive sådan en biks, det er måske der du skal tænke nærmere over om du ved nok, eller måske der du skal finde dig en god partner eller ansat?