Så er du/I i hvert fald USD 5 tættere på målet med hjælp herfra.
Jeg er overhovedet ikke interesseret i jeres projekt, men jeg kan se, at du er fuldstændigt engageret i det og det er rigeligt for mig til at ville hjælpe dig videre. Desuden har jeg selv været i din situation og ved at enhver hjælp er fantastisk. Hvis alle aminoer med sportsånd giver, så er I hurtigt i mål.
Held og lykke i jeres videre færd!
Mange hilsner,
Flemming
Det kalder jeg sku værdig til GOD KARMA
TUSIND tak skal du have... jeg håber og beder til at dette fortsætter - ind imellem må man erkende at uanset hvad man gør så behøver man ind imellem en andens hjælp! Jeg er ellers ret stædig og har gjort alt jeg kan... så det er med ydmyghed jeg takker og tager imod.
yeps, har været igang siden 2011. Stadigvæk i en 'opstartsfase' men alle pilene peger den rigtige vej, og det udvikler sig for vildt hver dag ///michael
Det kunne måske have været interessant hvis vi var startet i DK, men nu kendte jeg ikke meget til din side, og klikkede engang på et link som førte mig til en død side.
Har googlet meget de sidste uger for at se hvilke muligheder der var for at finde økonomi til det sidste vi mangler, men crowdfunding var helt ny viden for mig, og med det i mente, var det svært at vælge hvilken side jeg skulle vælge.
Fantastisk project... min mand og jeg hjælper hjemløse når økonomien og tiden er til det, og de sidste forretninger vi havde var baseret på indsamling til hjemløse, så dette projekt synes jeg er virkelig interessant. Flot han allerede har fået 42% fundings.
Hvordan er reglen egentlig omkring at have projekter på flere sider? Er det ok eller ikke noget "man" gør?
Vi lægger ellers ret godt på google :) S(H)AVE DAVE er kommet godt fra start, godt hjulpet på vej af borgmesteren i Aarhus som er en af initiativtagerne til projektet.
Det er ingen regler, andre end dem du selv kan stå inde for. Jeg mener godt man kan have samme projekt på flere platformen, hvis man gør opmærksom på det hele vejen rundt. Og iøvrigt kan holde alle informeret. Når det er sagt, synes jeg i jeres tilfælde det giver god mening at vælge en international platform som indiegogo, da projektet (produktet) har internationalt potentiale. Så kast alle jeres kræfter i at det lykkes der, og kom tilbage til booomerang hvis i har flere ting i støbeskeen, og det giver mening at have projektet på booomerang.dk.
Vi lægger ellers ret godt på google :) S(H)AVE DAVE er kommet godt fra start, godt hjulpet på vej af borgmesteren i Aarhus som er en af initiativtagerne til projektet.
Det er ingen regler, andre end dem du selv kan stå inde for. Jeg mener godt man kan have samme projekt på flere platformen, hvis man gør opmærksom på det hele vejen rundt. Og iøvrigt kan holde alle informeret. Når det er sagt, synes jeg i jeres tilfælde det giver god mening at vælge en international platform som indiegogo, da projektet (produktet) har internationalt potentiale. Så kast alle jeres kræfter i at det lykkes der, og kom tilbage til booomerang hvis i har flere ting i støbeskeen, og det giver mening at have projektet på booomerang.dk.
michael :)
Tak Michael, også for snakken
Jeg giver lige Indiegogo en chance selvom det er nervepirrende at se at der ikke sker så meget. Men det giver jo mening som du siger, at jo mere aktivitet der er på Indiegogo - des højere oppe ligger vores projekt. Blot en skam man ikke har en kæmpe familie der hver kunne smide 5 usd. i projektet for at skabe aktivitet
Hmmm....
Tror jeg IGEN vil opfordre mine netværk til at støtte op - selvom 5 usd. jo er mange penge idag