Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til import fra kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg ønsker at starte en webshop med importeret vare fra kina. Jeg benytter mig af hjemmesiden aliexpress, hvor jeg ønsker at bestilte vare fra flere forskeligge producenter. Men når jeg gør dette ankommer varende ikke sammen, og jeg skal derfor betale postdanmark gebyr for hver enkelt varegruppe. Nu er mit spørgsmål så: Er det muligt at sende varende til et sted i kina hvor det pakkes sammen og sendes til Danmark samlet? Så jeg kun behøves at betale postdanmarksgebyr en gang. Håber i kan hjælpe

Hilsen Asker 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

vil bare minde dig om, at for at komme igang som du vil skal du være momsregistreret med CVR og du skal være IMPORTREGISTRERET som du ser i linket, ellers må du intet købe til videresalg og får besvær i tolden naturligvis

Samlet set er det i det hele taget vanskeligt at få stor fortjeneste når du skal ligge og købe så små partier, at postDK gebyr bliver en alvorlig hindring, men vent at se om nogen kender sampakning fra alibaba

god vind med det

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

 

Samlet set er det i det hele taget vanskeligt at få stor fortjeneste når du skal ligge og købe så små partier, at postDK gebyr bliver en alvorlig hindring,

 

HJelt enig men det john skriver. 

Du bør nok overveje om du overhoved kan få en forretning ud at sådan en forretningsmodel -  Ved helt standardvare er Kina først økonomisk interessant når du kan hjemtage hele containere.  Iøvrigt findes der jo i forvejen 10 tusinde vis af hobby importører, så har du ikke gode priser bliver det lidt svært at lave en forretning.  

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg klarover, og det er heller ikke en støre økonomiskhedring. Det ville bare være dejligt hvis jeg hver gang jeg bestilte vare hjem kunne spare 2000kr. sytes jeg har udset med et godt marked at indtage, så selv om det ikke er i de helt store mængder er det stadig meget rentabelt :)

Fra Borup
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Boot Camp Borup Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asker

Jeg har en dansker i Hong Kong, som netop kan hjælpe med det der.

Smid mig evt. en mail (mj@monsaconsult.dk)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)