Hej Aminoer - især jer med butikker (men ikke kun:) Her er en chance for at få dine produkter markedsført GRATIS frem til 1 nov. 07. (derefter ganske billigt) På kids-domain.dk har jeg netop søsat en ny sektion - SUPER-TILBUD, der er et Dynamisk annoncemedie til butikkernes gode super-tilbud. Der er selvbetjening, hvor du selv skaber dine annoncer på basis af et pre-designet koncept. Du får 2 annoncer i en - en lille opmærksomheds annonce og en stor detalje annonce - begge med billeder og tekst. Altså meget plads og mange muligheder. Du kan lægge META-Søgeord/beskrivelse ind til SEO og brugerne kan søge på dette og AL tekst i annoncer. Hvis du har lidt øvelse har du en annonce på 5 min. ellers 10. PRØV DET - PRØV DET http://www.kids-domain.dk/sider/anon.html Der er allerede mange spændende SUPER-TILBUD inde, men jeg vil selvfølgelig gerne have mange flere. Du binder dig absolut ikke til noget i fremtiden ved at teste min nye side. Du risikerer højest at opdage et nyt godt annoncemedie. OBS: Fra alle Aminoer modtager jeg også gerne feed back på den nye funktion - jeg synes jo selv den er ret genial, men hvad siger experterne ??? Med venlig hilsen - og god arbejdslyst jc
|
Hej Jørgen,
og tak for tilbudet. Jeg har lagt en swingcar.dk annonce op og er spændt på at se lidt respons på det.
Der er et par småting jeg bemærkede.
Vedr. billeder opdagede jeg, først efter jeg var færdig og selv så annoncen, at det ikke virker så godt med *.png billeder. Den transparente baggrund er sort(?). Efterfølgende fandt jeg ud af at der rent faktisk er en FAQ om billedformater. En genvej fra annonce oprettelser til 'FAQ-Billedformater' på samme måde som dit lille (!) ville være en god ting, man har jo scrolled væk fra menuen og ser ikke FAQ'en.
Efterfølgende ville jeg gerne redigere annoncen med nye billeder, men kan ikke redigere.
Er det meningen at man skal oprette en ny annonce for at rette noget, fx et billede?
Jeg lagde mærke til at den nye annonce der lægges ind i super-tilbud (og kategorierne) bliver lagt bagerst, dvs. på side 10. Er der en bestemt grund til det? Jeg ville nok forvendte at en ny annonce ligger forest indtil den erstattes/skubbes af andre nye annoncer. Ellers skulle du måske overveje at vise flere end 6 annoncer ad gangen. Jeg er ikke sikker på at folk klikker sig gennem så mange sider, især ikke hvis der er mange gengangere, hvilket der jo er.
Jeg prøvede at kigge i Butiksoversigt, men kan se at butikken ikke kommer med der. Hvordan får man butikken med i oversigten?
Desuden forsvinder menuerne til venstre når man klikker på Butiksoversigt - er det med vilje?
Det er lidt sværdt at komme tilbage igen, fx er der en knap der hedder: "Til forsiden" (med title-tekst: Kontakt os - det bør rettes) klikker man på den kommer man ikke til forsiden - ellers har du 2 forsider? Eller har jeg misforstået det? Jeg tror ikke det er heldigt at der skal så mange klik til for at komme til forsiden m/menuerne.