Hej Aminoer Jeg har fundet flere partier som skal købes hjem, der i blandt flere partier Bjørn Borg boxeshorts. Men hvordan ser jeg om disse er ægte? Der florere så mange fake produkter derude lige PT og dem er jeg ikke interesseret i! Mvh Daniel |
der er stor risiko for at de IKKE er ægte, men du kan ikke se det på andet vis end dels via nøje sammenligning - se også etiketter og alt + emballage - men du kan også høre producenten direkte om det er ægte det du bliver tilbudt - ex skrive til Bjørn borg (måske denne? http://www.bjornborg.com/se/brand/the-drop)
Visse af disse mærker anvender mærkning mod pirat efterligning - ting der ligger skjult i ex etiketten og kun kan ses med specielle måleapparater som de bruger til at gå rundt i butikker i tyrkiet og andre steder for at finde fakes. Det kan være alt fra skjulte metaltråde, tråde der reagerer hvis de udsætte for speciel herz svingning, for UV lys eller mere avanceret RFID tags der kan identificere det ægte, men det kræver jo du har fabrikkens håndbårne målere.
Får du bekræftet fra BB at den er OK så er alt jo skønt