Det betaler sig at se godt ud - lær det her
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Hej dejlige Aminoer,
Jeg har netop startet en blog om grafisk design.
Bloggen henvender sig til dig som virksomhedsejer. Du kan lære forskellige måder at bruge grafisk design i din virksomhed . Det første indlæg kan læses her .
Er der noget du vil lære mere om grafisk design? Jeg vil meget gerne høre din idé!
Den bedste idé i morgen, d. 11 november 2013, får grafik for 500 kroner efter eget valg - lavet af mig selvfølgelig! :-)
Jeg glæder mig til at høre din idé!
/ David Bograd
www.bograddesign.dk
Svar
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Jeg vil gerne høre om hvordan man som virksomhed får design og segment til at hænge godt sammen!
/Morten
Svar
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Jeg vil gerne høre om hvordan man som virksomhed får design og segment til at hænge godt sammen!
/Morten
Ja virkelig et godt spørgsmål.
Det er vi mange, ja vel alle der har behov for
Svar
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Rigtig godt forslag!
Flere der har idéer? :-)
- David
Svar
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fedt indlæg, David! ;-)
Jeg tænker at et indlæg omkring forskellige farvers betydning (evt. med data) på købsknapper. Hvad rød kontra grøn kontra orange fx signalerer?
Svar
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Fedt indlæg, David! ;-)
Jeg tænker at et indlæg omkring forskellige farvers betydning (evt. med data) på købsknapper. Hvad rød kontra grøn kontra orange fx signalerer?
Også en god idé! Nogen sidste idéer der skal med her de sidste timer før konkurrencen slutter? :-)
Svar