Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotografering af varer til min webshop.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Dec 11
Indlæg ialt: 38
Fra  www.nicelight.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :-)

Jeg er en frisk og smilende fyr på 19 år, som står og skal igang med at åbne en webshop.

Jeg har været så heldig og få en aftale i hus med en lampeproducent kaldet 'HaloTech'. Det går ud på salg af deres produkter over webshop, 

Problemet er det at de har produktbilledere klar til mig, men det er ikke muligt for mig at bruge dem, da billederene ikke er i den rigtige størrelse.

(Skal være billedere i 1000x1500px) angivet px er blot et eksempel på at fortælle at forholdet skal være 2/3 dele. 

Derfor søger jeg en fotograf til produktfotografering. Det skal siges at denne fotograf, skal regne med, at fortsætte arbejdet med mig i fremtiden, da der ville komme flere produkter fremover. Selvfølgelig kun hvis fotografen har lyst til det. :) 

Du må meget gerne skrive en privat besked til mig her på amino, hvis du er interesseret i at høre mere angående mit projekt. 

Mange hilser:

Jonas :)  

Nicelight - Salg af lamper & tilbehør på internettet.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:48
Kan du ikke redigere de eksisterende billeder til det rette forhold?

Jeg oplever tit at "mine" produktbilleder ikke passer i forholdet, men så må de igennem grafisk redigering

Smartclipper.dk kan også hjælpe med frilægning, skygger etc.
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:07
Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Dec 11
Fra  www.nicelight.dk Skrevet kl. 01:08

Hej Ole. 

Billederene er allerede beskåret så meget, at jeg ikke selv kan beskære dem til, sådan at de passer til 2/3.

Derfor ved jeg ikke hvordan jeg ellers skal gøre, udover at få taget nogle nye billedere, hvor jeg selv kan gå ind og lege med beskæring.

Mvh:
Jonas  

Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Dec 11
Fra  www.nicelight.dk Skrevet kl. 01:10

Hej wsd. 

Kan programmet løse problemet, som jeg lige har beskrevet? :)

Mvh:
Jonas  

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 01:22

Jonas Theill Adsersen:
(Skal være billedere i 1000x1500px) angivet px er blot et eksempel på at fortælle at forholdet skal være 2/3 dele.

Hej Jonas

Har billederne været fritlagt før? 

Hvor store er billederne nu?

Det jeg tænker på at evt. lægge dem over på en "tom" baggrund i det format du ønsker, enten ved at fritlægge dem, eller hvis de allerede har en Path, så kan den bruges og det tager ikke lang tid.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Dec 11
Fra  www.nicelight.dk Skrevet kl. 01:47

Hej Juul. 

Jeg prøver meget og forstå din besked, men da jeg ikke er særlig kendt med billedebehandling osv, har jeg svært ved at svare på dit spøgsmål..

Du er meget velkommen til at tjekke min demo webshop ud hvor produktbillederene ligger. Det kan evt være at du kan svare på spørgsmålet selv. Hehe :)

Jeg ved ikke om man kan gøre det du anbefalder, da jeg ikke har så meget kendskab indenfor området. Det jeg ved er at, webshoppen kun fungerer således, at den kun godtager 2/3 billedere. Ellers strækker den billederene ud, og det kan man jo ikke rigtig bruge til så meget.

Her er linket: http://www.nicelight.dk/id/20120/search.html?fi=products&st=db&co=yes&sf=prod_group&se=Lamper&op=eq&prod_group=Lamper

Linket er så langt, fordi jeg har ført dig direkte ind til lamperne.

Hilsen
Jonas  

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 09:42

Jeg tror det som Juul media mener er, at da baggrunden på billederne jo er hvid, kan du blot tilføje hvid kant til størrelsesforholdet kommer til at passe?
Det er meget billigere og nemmere end at tage nye billeder, og basalt set noget du selv kan gøre :-)

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 10:24

Hej Jonas

Ja som Rasmus siger, og det jeg prøvede at fortælle, at dine billeder er allerede fritlagt, så derfor kan du "sætter" dem over på en baggrund som passer til det målforhold du ønsker.

Tror dog du skal se lidt på opsætning af "media placeholder", som jeg ser det, er der en option sat som hedder Stretch / fit media to placeholder, den skal du nok fjerne og se om der er andre opsætninger til visning af dine billeder, måske kan det hele klares ved at ændre den måde dine billeder vises.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Dec 11
Fra  www.nicelight.dk Skrevet kl. 15:34
Hej Rasmus.
Jeg tror jeg har forstået det nu hehe.

Det er dejligt og vide at jeg ikke skal ofre flere tusinde kroner på det :)

Mange tak for hjælpen.

Hilsen
Jonas

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)