Hej Aminoer! :-) Problemet er det at de har produktbilledere klar til mig, men det er ikke muligt for mig at bruge dem, da billederene ikke er i den rigtige størrelse. (Skal være billedere i 1000x1500px) angivet px er blot et eksempel på at fortælle at forholdet skal være 2/3 dele. Derfor søger jeg en fotograf til produktfotografering. Det skal siges at denne fotograf, skal regne med, at fortsætte arbejdet med mig i fremtiden, da der ville komme flere produkter fremover. Selvfølgelig kun hvis fotografen har lyst til det. :) Du må meget gerne skrive en privat besked til mig her på amino, hvis du er interesseret i at høre mere angående mit projekt.
|
Fotografering af varer til min webshop.
Nicelight - Salg af lamper & tilbehør på internettet.
Hej Jonas, Dette kan være løsningen for dig, dette program kan mange gode ting. |
Hej Ole.
|
Hej wsd. |
Hej Jonas Har billederne været fritlagt før? Hvor store er billederne nu? Det jeg tænker på at evt. lægge dem over på en "tom" baggrund i det format du ønsker, enten ved at fritlægge dem, eller hvis de allerede har en Path, så kan den bruges og det tager ikke lang tid. |
Hej Juul. Du er meget velkommen til at tjekke min demo webshop ud hvor produktbillederene ligger. Det kan evt være at du kan svare på spørgsmålet selv. Hehe :) Her er linket: http://www.nicelight.dk/id/20120/search.html?fi=products&st=db&co=yes&sf=prod_group&se=Lamper&op=eq&prod_group=Lamper |
Jeg tror det som Juul media mener er, at da baggrunden på billederne jo er hvid, kan du blot tilføje hvid kant til størrelsesforholdet kommer til at passe? |
www.easify.dk
Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.
Hej Jonas Ja som Rasmus siger, og det jeg prøvede at fortælle, at dine billeder er allerede fritlagt, så derfor kan du "sætter" dem over på en baggrund som passer til det målforhold du ønsker. Tror dog du skal se lidt på opsætning af "media placeholder", som jeg ser det, er der en option sat som hedder Stretch / fit media to placeholder, den skal du nok fjerne og se om der er andre opsætninger til visning af dine billeder, måske kan det hele klares ved at ændre den måde dine billeder vises. |
Jeg tror jeg har forstået det nu hehe. Det er dejligt og vide at jeg ikke skal ofre flere tusinde kroner på det :) Mange tak for hjælpen. Hilsen Jonas |