Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har en fed app ide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

synes jeg selv.

Hvordan henvender jeg mig til en app udvikler uden at risikere at de tager ideen...

ideen er kun i mit hoved kender ikke så meget til appudvikling.

håber i vil hjælpe

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor er de kære aminoer henne???Geeked

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bruger en NDA (find evt. en på nettet)

http://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-en-nda.aspx

Men det er ikke sikkert du får let ved at finde en udvikler der vil underskrive den.
En ide i sig selv er intet værd, men derimod passionen der skal til for at føre den ud i livet, så generelt skal du ikke være bange for den del. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mester Mo,

Du må aldrig være bange for at fortælle andre om din idé. 100 har fået ideen før dig, men hvis den ikke findes.. så er det fordi ingen har eksekveret den. Det basalt set det, det handler om.

Diskutér den med folk du kender, og særligt med de potentielle kunder. Er de klar på at betale, så beskriv app'en for nogle freelancere, få et par bud - og kom så i gang, hvis det kan betale sig.

Dertil.. hvis det ikke er en idé inden for den branche hvor du har en masse viden, fordele, forbindelse etc.. så drop den. Andre kan eksekvere bedre, hurtigere.

For også at svare på dit spørgsmål, så synes jeg ikke du skal bekymre dig om det. App udviklere lever af at sælge deres timer, ikke ideer.

Mvh Martin

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. også undersøge din ide yderligere og se om der er lavet ligende apps i udlandet. Fordelen ved det, er at du kan se potentialet for dit projekt og du kan ligeledes måske aflure hvordan de har markedsført det (fx konkurrencer, facebook, landingssider, introduktions videoer, reklamer, historier i medier osv.)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)