Hej derude Amino! Mit navn er Ronnie, og jeg har arbejdet med affiliate marketing i ca. 3 år nu, og vil derfor mene at jeg har godt styr på det :-) Jeg kom idag på en god ide, som jeg tænkte at jer webshop ejere sikkert kunne være interesseret i: Jeg vil tilbyde jer at bygge et website, med et godt seo domæne, og bygge et helt affiliate koncept op omkring dem, og på den måde skabe en masse besøg til hjemmesiden og til jeres website. Dette vil give en god chance for at øge omsætningen. Hvis i kontakter mig, så vil jeg først undersøge jeres webshop, og se hvad der vil skabe besøg og salg, og dermed også undersøge gode ledige domæner. På den måde kan i også selv bygge websitet, og så har i fået denne service gratis. Oplysningerne vil blive givet til jer i en form for rapport med begrundelser for hvorfor jeg mener at det skal gøres på den og den måde. Hvis i ønsker at jeg skal bygge jeres website op, og sørge for at den vil konvertere og levere det i ønsker, så vil jeg ud fra mine erfaringer med affiliate, tilbyde jer dette mod betaling. Jeres website vil være med unikke tekster, dog med billeder taget fra jeres website, eller billeder i selv levere. Derudover kan jeg også tilbyde jer at holde websitet opdateret med priser og andet lign. for et gebyr. Dette kan klart anbefales hvis jeres webshop fx. ofte har tilbud på varer osv. I kan følge to af mine projekter her: Minegadgets.dk Bemærk at disse websites stadig er under opbygning :-) Priser: Rapport - Gratis Skriv en privat besked til mig her på amino, eller en email på elcigarettes@hotmail.dk så finder vi på noget. Der er 5 pladser, først til mølle :-) |
Det er en blog du mener ikke ?
Laver du det i WP ?