Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges.... Giv feedback på webshop, der mangler besøgende.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 22
Fra  FixmiPhone.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du kiggede på mit indlæg.

Vi er en forholdsvis nystartet webshop, så er med på at vi ikke kan ranke højt lige fra start.

Men kunne rigtig godt tænke mig feedback i forhold til, hvad vi evt. kan rette/justere i vores shop.

Håber i vil kigge ind i shoppen, og vende tilbage.

www.miico.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:10

Hej.

Det vil jeg gerne svare på.

1. I sælger et produkt som 1 million andre sælger i forskellige udgaver.

2. Jeres priser ligger langt over gennemsnittet.

Jeg giver jer max 1 år hvis ikke i finder på noget unikt. Det er ikke Webshoppen det er galt med, det er indholdet.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:11

Jeg synes det er en rigtig fin webshop du har, dog mangler jeg en "om os" knap så jeg kan se hvem der står bag, det plejer at give et rigtigt godt indtryk når man kommer på siden som førstegangskøber.

Så vil jeg så også sige at markedet du er kommet ind på er meget presset og der er rigtigt mange der forsøger at sælge samme type produkter som du gør. Derfor er der også stor konkurrence om de kunder der er.

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 22
Fra  FixmiPhone.dk Skrevet kl. 11:18

Jeg ved godt at det er et presset marked, men vores ide er at der på sigt kommer flere produkter ind. Også ting der ikke har noget med telefoner at gøre.

Med hensyn til prisen er vi måske over gennemsnittet alt i alt, men bestemt ikke på de produkter vi sælger.

Vi ligger i den lave ende med de mærker vi har nu. 

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 11:28

Jeg ville gøre mere ud af SEO'en, med mindre i regner med at få kunder ind fra andre kilder som facebook osv. :-) (Evt. få et SEO firma ind over)

Dog selv om i gjorde mere ud af SEO'en ville der være meget konkurrence på de forskellige ord man optimerer på, så det bliver nok et problem allgevel.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)