Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er tøjbranchen en god ide

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Hej alle sammen en karmarat og jeg vil gerne starte en webshop, og har tænkt over at sælge t-shirst og sweartshirt vi ville bare høre hvad i synes om det først, er det en hårdt at slå igennem med tøjbranchen eller er der penge i det?

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:04

Først og fremmest nej til alt efter min overbevisning.

Hvis i vil have succes i tøjbranchen, så skal i gå ned i en meget lille niche.
Jeg overvejede på et tidspunkt at starte en shop med rastatøj(så fik i lige den med :-)

Dog mistede jeg lysten til webshops på det tidspunkt, og så blev det ikke til noget.

Der er så meget konkurrence og specielt på t-shirts, da det er så nemt at starte op, dog glemmer folk ofte det kæmpe arbejde der ligger bag at få succes med det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 22:05

Der er helt sikkert penge i det!

Arbejder selv i tøjbranchen og en af de største udfordringer er pt. returen - folk forventer gratis fragt + retur, og hvis du ikke har et setup der kan håndtere store mængder retur på en optimeret måde så kommer du til at tabe penge på det ( vi snakker 40-70% retur - ihvertfald på dametøj)

Ellers er det en spændende branche, men også en branche hvor du hurtigt kan blive smidt af vognen hvis du ikke følger med tiderne.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:15

Hvis I blot vil sælge t-shirts og sweatshirts med et bestemt logo eller design på, hvor selve trøjen er den samme som hos andre webshops så får I det rigtig svært og vil med stor sandsynlighed mislykkes.

Der er tonsvis af webshops som gør præcis dette indenfor denne branche og det område! Søg selv herinde på det emne og så vil I se, at der er mange hver uge som spørg om det samme..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:33

Uden mere info et klart nej ! 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:45

Thomas Reberholt:

Uden mere info et klart nej ! 

Der er vel penge i det - kommer dog an på om der er nok ;)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København NV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:34

Nej, det er en hård branche. Jeg har selv webshop siden 2007 og har eller har handlet med mange af de store mærke varer. Nike, The northface, Adidas osv.

Sidste år omsatte jeg for ca 14 milliioner, og tjente næsten ingen ting. Og det er kun blevet værre i 2013.

Så lad være med det. Som de andre skriver så er netop t-shirt og sweats umuligt nu.

Der er ikke efterspørgsel efter det du ønsker at sælge. Branchen er fuldstændig udvandet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)