Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 22
Fra  FixmiPhone.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi mangler noget trafik på vores webshop www.Miico.dk. Er der nogle gode ideer til hvad vi kan gøre?

Feedback i forhold til shoppen generelt er også meget velkommen.

Vh, Michael

Fra Frederikssund
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Amsi Business Solution Skrevet kl. 17:50

Hi Michael. I really don't know what to say. It could be because you are selling only one type of product. Maybe you should think to sell more things like headsets or recharges, all that stuff that come's toghether with a laptop or a cellphone or a tablet.  I mean is hard to make people to came to you if you are selling only covers.  My opinion. Good luck mate

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:42
Først og fremmest rigtig lækker hjemmeside som er forholdsvist let, at navigere rundt i. Dog mangler der et sted, hvor jeg kan læse om menneskerne bag Miico. Jeg synes også der mangler information omkring, hvilke betalingsmuligheder jeg har. I bliver simpelthen også nød til, at få flere billeder end ét af hvert produkt, det vil uden tvivl hjælpe meget.

I forhold til jeres mangel på trafik er der i min bog kun ÉT svar, og det er markedsføring. I bliver nød til, at gøre forbrugerne opmærksomme på at I faktisk er derude og I er kommet for at blive! Gør brug af de socialemedier evt. Og find ud af, hvor jeres målgruppe er henne så I kan optimere jeres markedsføring ud fra det :-).
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:45

En rigtig lækker hjemmeside..

Spørgsmålet er nok bare, om der er et nogenlunde marked for luksus covers? Eller er priserne måske bare for høje?

Har du trafik nok på din side, i forhold til søgemængden?

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:52

Jeg vil forslå dig at sætte stor vægt på at det er eksklusive produkter, og forsøge at blive nr. 1 på google ved søgninger som ekslusive iphone covers osv.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 17:01

Du skal have ros for nogle rigtig gode produktbilleder ;-)

Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:26
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)