Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får vi flere kunder??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, dette er vores første indlæg på amino..

Vi er to unge gutter der for et lille år siden startede en virksomhed sammen.
Vores koncept er levering af frisk fisk på abonnementsvilkår hver eller hveranden uge. For mere info se: www.helleforfisk.dk

Vi har indtil nu kun reklameret ved at få trykt flyers og selv omdele disse. Vi leverer kun i Århus og omegn, så det har været en nogenlunde overkommelig proces. Først prøvede vi at få Alfo distribution til at distribuere vores folder, men dette gav en meget dårligere hitrate end når vi selv omdelte.
Problemet med flyers og omdeling, er at dette er både dyrt og tidskrævende. Derfor håber jeg der er en eller flere herinde, der kan komme med et godt råd til hvordan vi kommer ud til flere kunder. Vi er åbne for markedsføring på nettet og via andre kanaler.

Håber meget på gode svar.

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:18
Hilsen, Claus Ovesen
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 02:01

Umiddelbart vil jeg foreslå AdWords - det ser ikke ud til, at i bruger det pt.?
Og samtidig også en omgang SEO på jeres site... Hvis jeg søger på "frisk fisk" på google, kommer i frem som de sidste på 3. side. Og jeg fandt jer ikke engang på side 12, når jeg søgte på "fisk".

Når så brugeren endelig lander på jeres side, skal i sælge jeres løsning. Lige nu er der en præsentationstekst, hvilket er fint - men få lidt billeder på. Og gør det muligt at bestille direkte på forsiden - eller tydeligt til bestillingssiden.

Der er sikkert meget mere - men det er da en start :-)

Held og lykke med det... 

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:56

Hej Helleforfisk

Start med en onpage optimering af jeres hjemmeside. Der er f.eks. fisk i jeres titler. Opskriften på Chiliglaseret laks f.eks har titlen "Helleforfisk.dk - flereop". Giv hver opskrift en titel, så man finder siden, hvis man søger på en opskrift på laks, f.eks.: "Chili glaseret laks" og HVIS du absolut vil have firmanavnet med i titlen, så flyt den til slutningen af titlen. Den giver ingen hits på Google, med mindre man kender jeres firmanavn alligevel.

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 23:44

Hej.

Jeg vil foreslå, at I prøver at kigge på elektrikerens hjemmeside Timitech 

Prøv at arbejde med en forside, hvorfra man faktisk går igang med at se, vurdere og til slut bestille varen.

1. 1 stk. kasse med friske fisk til den lille familie på 4. Kassen indeholder.. af xxx xxx xxx, lækre fiskefrikadeller - klik her for at se mere

2. 1 stk. kasse med friske fisk til .....

Dernæst vil jeg foreslå at kigge lidt på Godiva chocolate, da de arbejder meget med sæsonbaseret markedsføring samt temadage såsom valentine, fars dag, mors dag etc.

Prøv at kigge og få lidt inspiration.

Held og lykke med det. Uanset, hvilke ændringer i laver, så husk at registrere og indsamle data.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:58

Flyers er en god idé, når I kun "udkommer" i et afgrænset område.
Hvordan er jeres flyer? Sørger I for at det er indlysende, hvad man skal gøre for at få fat i jeres fisk?

Sørg også for at gøre det let for jeres (tilfredse) kunder at hverve nye kunder - Måske kan de få "lidt ekstra i posen" som tak.

God fangst.

mvh Hans

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:48

Tjae ... jeg vil tro, at det mest nærliggende i folks tanker er, at fisk "ikke er frisk" hvis ikke man selv står og køber det face2face så at sige.

Jeg syns, at I skal have et image som bare SKRIGER friskhed, sundhed, fart og her-og-nu levering. Men især fokus på et image og en identitet som lægger MEGET op til, at det er friskt/rent det I kommer ud med.

Jeg sår slet ikke tvivl om, at I selvfølgelig har friske vare, men som kunde vil jeg virkelig være HELT sikker på, nærmest fodres visuelt på jeres website, så jeg ikke er i tvivl om, at I er mere værd at kontakte, fremfor at tage ned til fiskemanden.

Jeg har en del gode forslag og I er velkommen til at kontakte mig - også vedr. det markedsføringsmæssige :)

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:05

martin kragh:

hvorfor er der en adwords destination med i urlen du linker til :)? prøver du at score penge til din egen konto ;)?

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 16:11

Hmmmm????

Linket skulle gerne være til http://www.instant-reply.dk/adwords_faq, hvor jeg har samlet en masse nyttig og mindre nyttig information om adwords. Så jeg skulle ikke tjene penge ved at du trykkede på linket.

Ja der er en bannerbjælke på adwords portalen, hvor der vises adsense annoncer, men det er vist også det.

Det tror jeg nok at Amino også har haft engang.

Forhåbentlig kan nybegyndere indenfor adwords bruge informationerne på portalen til noget. Og hvis du har lyst til at bidrage, så giv mig besked, så opretter jeg dig som forfatter, så kan du og skrive nogle indlæg om adwords.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)