Opret dig NU! (-: På min kærligheds-portal www.lovebuilding.dk. Nemt og gratis, login hvor som helst i leverandørlisten til højre. Jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til at vælge og vrage imellem de indsendte annoncer i forhold til, hvad der passer ind i mit koncept, så tag mig det ikke ilde op, hvis I bliver afvist. Der er bevægelse, fornøjelse, oplevelser, wellness, romantik, foredrag, mad, bøger, lær nyt, ja, se alle kategorierne på listen og liv inspireret. Brug fantasien, uden at misbruge den. Skil jer ud fra jeres konkurrenter og målret produkter og services til det etablerede parforhold. Ikke til dating, men til "gnist-og fornøjelses-vedligeholdelse" (-; Min liste er ny, men i den nærmeste fremtid gør jeg en indsats for at hente særligt egnede udbydere ind på den, fremhæve de bedste, markedsføre, kontakte, søgeoptimere og vise frem. Jeg har fine besøgstal, der fordobler sig uden den store indsats, hver måned. Så I får en uforpligtende reklameplads m. link, som søgemaskiner og kunder kan finde - og I kan selv til enhver en tid rette og slette annoncer og foto med eget login. Glæder mig til at se liv...og skriv nu endelig, hvis der er noget. Mvh Karen Heidi Kari LOVEBUILDING |
Skab trafik til din hjemmeside
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)