Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en god Web-shop løsning lige til at gå igang med?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 04:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har behov for en Web-shop løsning hvor jeg kan lægge produktinformation og billeder ind og der skal være en betalingsløsning tilknyttet. Jeg skal naturligvis kunne benytte mit eget domænenavn I løsningen. Hvad er bedst og også til en overkommelig pris.

Der skal være muligheder for at systemet selv beregner eventuelt fragt/porto udfra visse kriterier, stk eller samlet køb måske ligesom der meget gerne må være kundestatistikker og noget Nyhedsbrev-lignende udfra hvad folk har købt.

Håber I kan hjælpe mig derude.

vh
Rainer

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 08:22

Hej Rainer.

Hvis du vil igang indenfor en dag, og samtidig kunne forstå hvad du har med at gøre, og følge med i hvad der foregår på en nem måde, så vil jeg anbefale dig følgende:

Installer WordPress med WooCommerce.

Find/Køb et desig der passer til dig og din shop

Opsæt shop med betalingsløsning fra Paypal eller Epay

Indsæt dine kriterier for forsendelser

..... og så er du kørende

Det kan du gøre helt gratis på under 8 timer Smile

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 08:32

Hej Reiner

Hvis du har brug for en simple webshopløsning hvor du kan være igang på få minutter så kan du evt kigge på nemmehjemmesider.dk 

Der kan du fx bruge paypal til at modtage betaling via og der er også mulighed for at have nyhedsmail og flere andre ting.

Mvh

Thomas Vestergaard

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 08:52
PrestaShop er også en super nem måde at opstarte sin første webshop nemt og hurtigt.. Nu ved jeg ikke hvilken host du har, men mange tilbyder oneclick installation af PrestaShop..

Du kan se en demo og læse meget mere på www.prestashop.com

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:50

Tak for svar men hvad med betaling via almindelige kreditkorts?.... Kender nogen til FDandomains løsninger? Virkelig ikke flere gode modeller?

vh
Rainer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)