Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero og fakturering via EAN nr.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Fra  Thomsens Brandteknik Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har har lige fået min første offentlige kunde, men er lidt usikker på EAN nr. Skal man både skrive EAN Nr. og cvr nr. på og så sende den som de alm. fakturaer i Dinero?

På forhånd tak.

mvh.

Søren

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 16:15

Hej Søren

Altså, nu kender jeg ikke en klap til Dinero, men EAN-faktura skal jo sendes digitalt. Gør Dinero det?

Jeg har i lang tid lavet fakturaerne til det offentlige på virk.dk, men der skal man starte fra scratch hver gang og kan ikke oprette hverken sig selv eller en kunde, man skal fakturere jævnligt. Jeg googlede på "digitale faktuaer" og fald over Fakturaservice.dk, som jeg har brugt siden og som jeg er rigtig godt tilfreds med. 

Jeg betaler vist et par kroner for hver faktura, men jeg sparer en masse tid, så jeg synes, det er ok.

For mit regnskabs skyld er jeg så nødt til først at lave en ganske almindelig faktura i mit eget bogholderi-system - og så gå ind og oprette den samme faktura som ean-faktura, men jeg har ikke så mange om året, at det når at blive et problem.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 17:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej begge,

At sende e-fakturaer i Dinero kan klares nemt, og så er det gratis. :)

Søren: Du skal indtaste EAN-nr. på din kontakt, og du skal have indtastet dit eget CVR.nr under "Firmaoplysninger". Herefter skal du oprette en faktura som du plejer at gøre. Når den er godkendt skal du klikke på "Send…" -> "E-faktura".

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Fra Årslev
Tilmeldt 20. Nov 09
Fra  Thomsens Brandteknik Skrevet kl. 20:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej David 

Tak for et hurtigt svar, nu er det er klaret og nemt var det. :-)

mvh.

Søren

Fra Årslev
Tilmeldt 20. Nov 09
Fra  Thomsens Brandteknik Skrevet kl. 20:46

Hej Birte

Tak for svaret. Jeg tror du også skal kigge på dinero. Det var meget nemt at finde ud af. og koster ikke noget.

mvh.

Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)