Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop - Bigcartel, Wix.com eller anden?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg søger noget ekspertise.. Jeg vil gerne lave en webshop, og vil gerne lave den selv. Webshoppen skal være relativ simpel, og kun rumme omkring 8-10 produkter..

Jeg har kigget på wix.com og bigcartel.com, og de har nogle løsninger, som virker meget ligetil. Er der nogle der har erfaringer med disse to eller evt. kender til andre de kan anbefale, som ikke kræver at man skal kunne kode. ..Jeg vil meget gerne høre fra folk som selv har webshop eller haft en.

Det skal bemærkes, at jeg er klar over at hjemmesideoperatøren kræver månedligt gebyr, og det er jeg helt ok med, så længe det ikke er mere end 150 kr. mdr.

På forhånd tak :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:12

iværksætteren123:

Det skal bemærkes, at jeg er klar over at hjemmesideoperatøren kræver månedligt gebyr, og det er jeg helt ok med, så længe det ikke er mere end 150 kr. mdr.

Ville da helt sikkert satse på en Wordpress med Woocommerce installeret, kan du have kørende for en 1/5 af dit budget, du er ligeledes sikret at du kører på en platform som der er i rivende udvikling fremfor at låse sig/dig til en udbyders fastlåste system. Webhosting.dk har et tilbud på webhotel med domænenavn for kun 45 kr, var da værd at lege med, du skal jo bruge et domænenavn alligevel. Der er masser af brugere her inde der ved noget om Wordpress og Woocommece.

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:17

Shopify kunne også være en mulighed for dig.

Tilmeldt 30. Oct 13
Skrevet kl. 23:18

Der skal sælges diverse armbåndsure... men som sagt kun 8-10 produkter...

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:22

iværksætteren123:

Der skal sælges diverse armbåndsure... men som sagt kun 8-10 produkter...

De har en fin video omkring Woocommerce her

http://www.woothemes.com/woocommerce/

ser da ligetil ud

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 00:18

Hvis jeg var dig, ville jeg også købe et WordPress-theme, og opsætte det selv - de koster mellem $35 og $45 på http://www.themeforest.net/. Det er meget lettere, end du tror, og det fungerer meget bedre og virker mere professionelt i min optik :-)

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 30. Oct 13
Skrevet kl. 00:34

Tak for svar,

Men hvad gør jeg så ift. integration af betalingssystem?

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 00:38

iværksætteren123:

Tak for svar,

Men hvad gør jeg så ift. integration af betalingssystem?

Såvidt jeg ved, skal du først tage kontakt til PBS/Nets, hvorefter du vil få tilladelse til at sælge, såfremt din webshop er korrekt opsat :-)

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 02:46

Og denne tilladelse/godkendelse fra PBS kan tage rigtig længe, og trække i langdrag hvis ikke deres helt specifikke krav er opfyldt i først omgang.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 23
Fra  WebGents ApS Skrevet kl. 09:54

Vi har udviklet et dansk shopsystem á la Shopify, som måske kunne være interessant for dig.

Smartshoppers - smartshoppers.dk

Tjulahop fra Mic

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)