Jeg søger noget ekspertise.. Jeg vil gerne lave en webshop, og vil gerne lave den selv. Webshoppen skal være relativ simpel, og kun rumme omkring 8-10 produkter..
Jeg har kigget på wix.com og bigcartel.com, og de har nogle løsninger, som virker meget ligetil. Er der nogle der har erfaringer med disse to eller evt. kender til andre de kan anbefale, som ikke kræver at man skal kunne kode. ..Jeg vil meget gerne høre fra folk som selv har webshop eller haft en.
Det skal bemærkes, at jeg er klar over at hjemmesideoperatøren kræver månedligt gebyr, og det er jeg helt ok med, så længe det ikke er mere end 150 kr. mdr.
Det skal bemærkes, at jeg er klar over at hjemmesideoperatøren kræver månedligt gebyr, og det er jeg helt ok med, så længe det ikke er mere end 150 kr. mdr.
Ville da helt sikkert satse på en Wordpress med Woocommerce installeret, kan du have kørende for en 1/5 af dit budget, du er ligeledes sikret at du kører på en platform som der er i rivende udvikling fremfor at låse sig/dig til en udbyders fastlåste system. Webhosting.dk har et tilbud på webhotel med domænenavn for kun 45 kr, var da værd at lege med, du skal jo bruge et domænenavn alligevel. Der er masser af brugere her inde der ved noget om Wordpress og Woocommece.
Hvis jeg var dig, ville jeg også købe et WordPress-theme, og opsætte det selv - de koster mellem $35 og $45 på http://www.themeforest.net/. Det er meget lettere, end du tror, og det fungerer meget bedre og virker mere professionelt i min optik :-)